poniedziałek, 9 września 2013

Poranne rozmowy (bez) z kawą. Małżonkowo :)

Zwykły Poranek. 
Synek szaleje na dywanie a Żona drapie Męża po karku...

Żona : Dzióbek kawy?
Mąż : Yhm ale najpierw mnie iskaj :D (czyt. Podrap) .
Ż. : Ja pytałam o kawę a nie.
M. : Oj iskaj, iskaj i mnie kochaj :) .
Mąż łapie Żonę i zaczyna całować i gryźć :D .
Ż. : To co z tą kawą?
M. : Ale to Ty miałaś Żono zrobić.
Ż. : Ja? Jakoś sobie nie przypominam :D . Pytałam o kawę ale nie mówiłam, że zrobię.
M. : Oj zrób, zrób... :P
Mąż wykopuje Żonę jedną nogę z łóżka do kuchni. Żona udaje oburzenie :D
M. : No sio, sio. Lepsze niż Ty wypychałem z łóżka.
Ż. : Taaa jasne. Ja jestem najlepsza :) tylko Ty jeszcze o tym nie wiesz .

Żona wstaje, kręcąc biodrami i wytykając Mężowi język :P . Mąż łapie Żonę, przerzuca przez ramie i wynosi do kuchni. Żona zanosi się śmiechem. Za Nimi leci na czworaka Synuś :) . Mąż sadza Żonę na stole i zaczynają się całować i łaskotać. Na podłodze siedzi Synuś robi kosi kosi i się śmieje całą buzią :)


Oczywiście kawy nie było... Kompletnie o Niej zapomnieli.
Za to było namiętnie i seksownie xxx .
Krem czekoladowy i dżem jedzony palcem. Między pocałunkami xxx.

Jem chrupka. Mniam, mniam :)

Dzień Dobry ! . W Jej stylu z kawą obok laptopa.
Z soboty na niedziele PIERWSZA Synkowa 
cała noc przespana! :) . Oby takich nocy więcej!

Światełko w tunelu zgasło... :( . O tym kiedyś. Nie dziś.

22 komentarze:

  1. Mój M dostałby za takie teksty i niektóre gesty nawet w zabawie :P
    Ale super, że u Was tak radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      A ja chyba za takie teksty i zachowanie Kocham Mojego Męża :) . To i tak pikuś. Nie raz to Teściowa się za głowę łapie jak Nas słucha :D . Ale taka Nasza Miłość :)
      Pozdrawiam
      Autorka.

      Usuń
    2. Osobisty też by oberwał. To, że wiem, ile miał dziewczyn przede mną, nie upoważnia go do takich tekstów, dla mnie są niesmaczne. A Córa najczęściej nam się wpycha, jak się przytulamy :P

      Usuń
    3. Witam
      Komuś może się to właśnie dziwne wydawać. Ale My oboje tacy jesteśmy :) . Nie sprawiamy sobie tym przykrości. To u Nas normalne. Dla Nas to zwykłe przekomarzanie :D .
      Pozdrawiam
      Autorka.

      Usuń
  2. U nas Anteka nie pozwala nam na takie zabawy, albo jest zazdrosna gdy się przytulamy, całujemy, albo sie boi gdy się wygłupiamy :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. No takie poranki to ja rozumiem:) Oby więcej i częściej:)

    CO do tekstów to fajnie, że macie taki dystans do tych spraw:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały poranek - energia na cały dzień :) Takie teksty rozumieją tylko dwie super zgrane dusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. każdy związek ma swój "szyfr" fajni jesteście

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak xxx przy dziecku???

    Nieładnie;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Oj tam oj tam :P . Taki wstep xxx . Dalsza czesc jak maly zasnal : ) . On bardzo sie cieszyl jak sie przytulalismy : ) .
      Pozdrawiam
      Autorka.

      Usuń
    2. Miałam właśnie pytać czy to xxx było przy Małym...

      Usuń
    3. Ja już tez miałam zapytać;)

      Usuń
  7. Dobre, dobre :-) Wariaci z Was :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dystans do siebie to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. my też z mężem sie przekomarzamy i sobie dokuczamy :) Dystans trzeba mieć i umiec pożartowac z siebie nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och! Jakże uroczo... Też chce takie poranki mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje notki takie szczere i pozytywne :))

    Pozdrawiam u mnie new.
    P.S dodaj mnie do linek bo widzę, że mnie nie masz;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ta jak zwykle - dodaj mnie do linek.. weź się dziewczyno ogarnij, może zwyczajnie w świecie ktoś nie chce ciebie w swoich linkach? jesteś matką a nic a nic nie wydoroślałaś..

      Usuń
    2. Witam
      Drogi Anonimie jeśli Ci się nie podoba nie czytaj "Naszej Trójki" .

      Ja mam Cię Kochana w linkach :))
      Pozdrawiam
      Autorka.

      Usuń
  12. No i takie życie mi się marzy z Panem Poślubionym :)

    OdpowiedzUsuń

Tutaj każdy z Was może wyrazić opinię na temat Jej wpisów :-)
KOMENTARZE OBRAŻAJĄCE AUTORKĘ
BĄDŹ JEJ TWÓRCZOŚĆ BĘDĄ NATYCHMIASTOWO USUWANE!

Autorka także Was prosi o zostawianie Adresów do Siebie
by mogła również odwiedzić i z ciekawością poczytać ;-)
Z góry Serdecznie Dziękuję ;-*


ONA - Pikantnie Słodka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...