poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Bo czasem wystarczy mały Błysk : )

Wczorajszy dzień bardzo Rodzinny. 
Wieczór spontaniczny :) . Kolacja. Seksowna z Mężem o... xxx . 
Dziś buziak na Do widzenia o 4:30. Błysk w oku.
Najpierw kawa. Fryzjer. Depilacja i Kosmetyczka. Nareszcie dziś zmiana dla SIEBIE. Potrzebuje właśnie TEGO by poczuć TĄ pozytywną energie :) z kopem. 

Miło tak niecierpliwie patrzeć czy nie ma wiadomości. Od Męża. 
To takie romantycznie i zarazem śmieszne. 
Jak by dopiero co się poznali. Znów tak się zachowują ;* .

Koniec pisana. 
Synek wstał, uśmiech od ucha do ucha i radość. Bezcenne .
PS. Pierwsze Misiowe kilka kroczków za rączki ;* .


Chaotycznie i w Jej stylu. Dzień Dobry ! .

15 komentarzy:

  1. takie miłosne doznania cofają mnie w czasie kiedy byłam nastolatka i pierwszy raz byłam zakochana po uszy, ech te motyle w brzuchu:))

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie wolę takie Twoje wpisy :)
    pełne radości i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zwyczajne, a jednak magiczne chwile:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny czas! I bardzo przyjemnie czytać takie słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze ze jesteś i czujesz się kobietą a nie tylko matka .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Nie zamierzam czuć się tylko Mamą... Przecież jestem także a może i przede wszystkim Kobietą ale też Żoną swojego Męża, który chce czasem widzieć Swoją Kobietę jako Seksowną Kocicę, która zakołysze biodrami i pokaże swoje atuty, a nie tylko zabieganą i zapracowaną Mamę. Dlatego często pokazuje swoją Kobiecość, bo jestem przede wszystkim KOBIETĄ, która jest także Mamą : ) to jedna z ról w moim życiu, które odgrywa każda z Nas. Najważniejsze to nie zapomnieć właśnie tej NASZEJ Kobiecości.
      Pozdrawiam
      Autorka.

      Usuń
  6. To cudowne, że można "na nowo", codziennie zakochiwać się jeszcze raz w tym samym mężczyźnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Oczywiście, że można a wręcz to jest wskazane w związku, by zakochiwać się w sobie "na nowo" co jakiś czas :)
      Pozdrawiam
      Autorka.

      Usuń
  7. Tak, to piękne tak się zakochać na nowo w własnym mężu. U nas ostatnio gorzej, chyba czas najwyższy coś z tym zrobić, ale przed nami urlop :)
    Twój wpis, aż podgrzewa atmosferę ;) fajnie to wszystko ujęłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      To proponuje w czasie urlopu jeden wieczór tylko dla WAS. I właśnie taka seksowna rozmowa. Bez oporów, zahamowań. Naprawdę poprawia atmosferę i relacje :) . Czasem taki wieczór jest niezwykle potrzebny.
      Pozdrawiam
      Autorka.

      Usuń
    2. Doskonale wiem o cudownych działaniach rozmowy ;) jestem psychologiem :) często takie rozmowy przeprowadzamy, w ogóle ja uwielbiam rozmawiać. Wieczory często mamy dla siebie, gdy Mały już śpi, ale jakoś tak ostatnio nie tak, choć wszystko idzie ku dobremu ;)

      Usuń
    3. Witam
      Ja chciałam zostać psychologiem... lecz życie potoczyło się inaczej. Może i dobrze :) . W każdym razie, niezwykle interesuje mnie psychologia i psychiatria jako zawód i ogólnie tego typu praca z ludźmi, bo lubię rozmawiam i według Mojej Mamy powinnam być psychologiem :) .
      To cieszę się, że wszystko idzie ku dobremu :) .
      Pozdrawiam
      Autorka.

      Usuń

Tutaj każdy z Was może wyrazić opinię na temat Jej wpisów :-)
KOMENTARZE OBRAŻAJĄCE AUTORKĘ
BĄDŹ JEJ TWÓRCZOŚĆ BĘDĄ NATYCHMIASTOWO USUWANE!

Autorka także Was prosi o zostawianie Adresów do Siebie
by mogła również odwiedzić i z ciekawością poczytać ;-)
Z góry Serdecznie Dziękuję ;-*


ONA - Pikantnie Słodka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...