czwartek, 22 sierpnia 2013

Przełomowe OSIEM ! ; *

Hejka ! ;* .

Mama ten miesiąc nazwała przełomowym :) . Nie wiem co to
znaczy ale może Wy po przeczytaniu co u mnie będziecie wiedzieć.


  • STOJĘ SAM! :) . Na razie w łóżeczku i przy meblach. Robię też tak, że puszczam kanapę jedną ręką i stoję, próbowałem dwie puścić naraz ale kończy się to klapnięciem na dupkę.
  • robię kilka kroczków za rączki :) .
  • mam 8 ząbków... Komplet jedynek i dwójek :) . Mama mówi, że idzie mi prawa trójeczka (lub czwórka) u góry, bo od kilku dni jem tylko cycusia i jestem maruda okropna. Szybki jestem prawda? ;D .
  • często trzymam paluszki w buzi (zamiast smoczka) i ciuciam. Mama mówi, że nie ładnie ale ja lubię swoje paluszki.
  • opanowałem siadanie z leżenia na plecach i brzuchu bez niczyjej pomocy. Potem sam wstaje .
  • gdy kogoś widzę wyciągam rączki i podskakuje by mnie wziął na ręce.
  • jem obiadek i deserek, kaszkę na śniadanie. W między czasie serek, chrupki kukurydzane, jakiś owoc i butle 200 - 250 ml . Mleczko Mamy do spania i w nocy głównie. Czasem w dzień lubię się do cycusia utulić.
  • prawie raczkuje. Tzn. staje na 4 (na kolanach) i się kiwam, bo nie wiem co dalej. Czasem stanę na prostych nóżkach ale nie wiem jak ruszyć do przodu ;P . 
  • Wole zdecydowanie się czołgać niż raczkować. Leniwy jestem ;D .
  • siadam sam w wózku.
  • uczę się z kubka niekapka pić ;D .
  • umiem robić "kosi kosi" , uczę się "pa pa" .
  • jestem niezwykle ciekawy świata. Wszystkiego chce dotknąć, pomacać, najlepiej wziąć do buzi i spróbować ;D .
  • uwielbiam bawić się Mamy albo Taty gołymi nogami :) , fajnie mnie łaskoczą.
  • wkładam nóżkę do buzi (nareszcie!) . Ale nóżki wkładam tylko po kąpieli.
  • ostatnio wole spać w wózku, z Mamą i Tatą niż w swoim łóżku. Rodzice próbują mnie nauczyć spania u siebie. Przez te ząbki wstaje często, bo nawet co 20-30 min. Mama się nie wysypia ale obiecuje, że jak ząbki mi wyjdą to się wyśpi :) . Rano jestem już na nogach 6:00-7:00 .
  • mam 2 lub 3 drzemki po 30 min -1,5 h . Zależy od dnia ,
  • ubranka noszę 75-85 cm , buty rozmiar 12-13 cm. 
  • uwielbiam samolocik i gdy Tata bierze mnie na barana oraz łaskocze brodą po brzuchu i po ciele... głośno się wtedy śmieje :) .
  • często robię tany-tany i podskakuje w łóżeczku zwłaszcza jak się cieszę. Wtedy też piszczę na całego :) .
  • czasem mam chrypkę i katarek (od ząbków) i wtedy charczę i dyszę przez sen.
  • wszystko i wszystkich podgryzam i szczypie ;D .
  • robię hlapu-hlapu w wannie ;D , aż Tatę ochlapuję i się śmieje.
  • polubiłem obcinanie pazurków przez Babcię Taty.
  • uwielbiam jeść cycusia leżąc Mamie na brzuchu :) , bardziej się do Niej przytulam. 
  • odkąd idą mi ząbki lubię gryźć zimną, metalową łyżkę (pod kontrolą Mamy) lub coś innego np. marchewkę... Mieć w buzi, bo to ochładza.
  • od 3 tygodni nie ciuciam smoczka, wolę się nim pobawić i go gryźć.

Skarpetki nie oddam :) nawet gdy śpię. ;D
Dzień Dobry ! :)
Haaa mam! Smaczna stopka ;D
Działkowicz w ogrodniczkach :)

I to było na tyle co u mnie. Więcej zdjęć nie mam, bo uwielbiam się ruszać i ciężko mnie złapać ;D . Ogólnie uczę się wszystkiego jak się da :) . Za miesiąc zapewne też czymś Was zaskoczę ;DD . Może już będę chodził sam bez niczyjej pomocy kto wie? :P .

Miłego dnia. Do następnego napisania. Całuję. Filipek ;* .

15 komentarzy:

  1. Mały przystojniak :) Powiem Ci, że wygląda na starszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Wszyscy się dziwią, że ma dopiero 8 miesięcy skoro wygląda na rok ;D . Jest dobrze zbudowany ;D . Po Tatusiu... Jego Tata był taki jak był Mały. Teraz szczupły... Ciekawe czy i Filip taki będzie.
      Pozdrawiam
      Autorka.

      Usuń
  2. Filip jest uroczym chlopczykiem i rozwija sie i rosnie w tempie ekspresowym;-)
    Dopiero co go urodzilas a tu zaraz roczek skonczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się nadziwić, jak Filipek szybko rośnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ wspaniałe osiągnięcia! Wszystkiego naj dla Malucha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny chłopaczek :-)
    lubię czytać, jak piszesz :-)
    a planujesz zostać dalej na wychowawczym czy chcesz wrócić do pracy?

    pozdrawiam serdecznie
    anna katarzyna wolska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Ja nie pracowałam przed ciążą. Uczyłam się zaocznie i przerwałam szkołę. Mam szkołę zawodową skończoną - cukiernik. Planuje iść do pracy jak Synek będzie miał roczek, półtora. No zobaczymy jak będzie. Do pracy planuje na pewno wrócić :)
      Pozdrawiam
      Autorka.

      Usuń
  6. Taki mały chłopczyk a tyle osiągnięć? No brawo :) Buziaczki dla Filipka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo Fifi !!! ;)))

    Rośniesz jak na drożdżach i jesteś bardzo podobny do Mamci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. powtarzam się, śliczny chłopczyk :)
    a co do pracy - nie ucieknie, a pierwsze miesiące z dzieckiem bezcenne :)
    czekam na kolejne wieści :)
    anna katarzyna wolska

    OdpowiedzUsuń
  9. O raju jaki on już duży!!!!!! Filipku moc caluskow z okazji ósemeczki! Brawo, ślicznie sie mamie rozwijasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Chłop na schwał;p
    Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń

Tutaj każdy z Was może wyrazić opinię na temat Jej wpisów :-)
KOMENTARZE OBRAŻAJĄCE AUTORKĘ
BĄDŹ JEJ TWÓRCZOŚĆ BĘDĄ NATYCHMIASTOWO USUWANE!

Autorka także Was prosi o zostawianie Adresów do Siebie
by mogła również odwiedzić i z ciekawością poczytać ;-)
Z góry Serdecznie Dziękuję ;-*


ONA - Pikantnie Słodka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...