wtorek, 13 sierpnia 2013

Napięcie. Trzy kropek.

Małżeńskie kropka.
Ostatnio nie czuje się tak jak powinna. No i przyszły "te dni" , więc pogorszyły sprawę. Przepisane badania. Zrobi gdy minął. Mąż też niczego nie ułatwiał ale ostatnia sytuacja pokazała mu, że Ona nie żartuje. Poskutkowało ; ) . Miło zobaczyć na Jego palcu obrączkę i koszule. Wygląda tak męsko, jeszcze bardziej niż zwykle. Szkoda, że nie robi tego częściej. Ona uwielbia Go takiego. Nigdy mu tego nie powiedziała, że jest wtedy taki ahhh... seksowny, nie bójmy się tego słowa. No i ta bródka. Kiedyś znienawidzona, teraz uwielbiana. No ale żeby fantazjować o własnym Mężu... Szalone : ) .

Zmiana. Potrzebna Jej. Już, teraz. Najlepiej jutro. 
Włosy... Podobno każda po ślubie obcina. Miała zapuścić.
Ciekawe czy i u Niej wyjątek potwierdzi regułę. CDN.


Synek słodko śpi. 
Ciężkie kilka ostatnich dni :( , oby minęły. 
Kolejne zęby. Dwie górne jedyneczki ! :) . 7 zębów ;* .

Takie Dobranocne Myśli Żony.
Do następnego.

17 komentarzy:

  1. Może warto było by jednak, czasem powiedzieć Mu coś takiego, że przystojnie wygląda, seksownie itd.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Może i warto ale jakoś na co dzień nigdy nie ma ku temu okazji... Czas chyba poszukać :)
      Pozdrawiam
      Autorka.

      Usuń
  2. każdy lubi słuchać komplementów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie ścięłam po ślubie ;)
    podcięłam włoski dopiero 10 miechów od ślubu, teraz za to chcę zmienić kolor. ale to za namową męża ;)

    trzymajcie się i oby było lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Lepiej będzie... muszą minąć "te dni" i wszystko co z nimi związane... Niestety urok bycia kobietą ;) .
      Pozdrawiam
      Autorka.

      Usuń
  4. Mów, mów:) ja też mojego z dwudniowym zarostem uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      U mojego Męża chodzi o to, że poznałam bez brudki a w czasie naszego związku zapuścił. Byłam przeciwna. Teraz bez niej dla mnie i wąsika wygląda jak 18-letni gówniarz ;D . Tak jak uwielbiam włoski na klacie (ma ich niewiele w sam raz do tulenia) i na brzuchu :) . Dla mnie to takie męskie : ) .
      Pozdrawiam
      Autorka.

      Usuń
  5. Jak ja nie lubię tych dni!
    Ale wszystko mija i jest dużo lepiej, a z mężem musisz chyba poważnie pogadać coś tak czuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      A no z Mężem muszę... Parę rzeczy mam Mu do powiedzenia ;D . Raczej zadowolony z rozmowy powinien być : )
      Pozdrawiam
      Autorka.

      Usuń
  6. tych dni nie lubię, ale fajnie że pozytywnie jest mimo wszystko i oby tak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. W te dni wszystko wydaje się gorsze niż jest naprawdę. Dobrze, że szybko mijają.
    Nie tylko kobiety lubią słuchać komplementów. Powiem mężowi, że dobrze wygląda. To nic nadzwyczajnego, a może wiele zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja swojemu mówię czasami,że wygląda przystojnie ;) ..
    czasem i chłop potrzebuje takich słów usłyszeć :):*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie słyszałam o tym obcinaniu włosów po ślubie ;) Sama nie obcinałam, dopiero w zeszłym roku mnie naszło, trzy lata po ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A czemu się włosy po ślubie obcina?? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja komplementuję zawsze jak uważam, że fajnie wygląda:) Sama lubię to słyszeć, więc i jemu nie szczędzę miłych słów kiedy się stara:)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj Natalka, troche duzo tych zgrzytow u Was. Mam nadzieje, ze wyjdziecie w koncu na prosta

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantazje o własnym mężu są najlepsze:)
    I ja po ślubie ścięłam włosy, nie mogłam już dać sobie rady z długimi;)

    OdpowiedzUsuń

Tutaj każdy z Was może wyrazić opinię na temat Jej wpisów :-)
KOMENTARZE OBRAŻAJĄCE AUTORKĘ
BĄDŹ JEJ TWÓRCZOŚĆ BĘDĄ NATYCHMIASTOWO USUWANE!

Autorka także Was prosi o zostawianie Adresów do Siebie
by mogła również odwiedzić i z ciekawością poczytać ;-)
Z góry Serdecznie Dziękuję ;-*


ONA - Pikantnie Słodka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...