piątek, 22 listopada 2013

JEDENAŚCIE :) .

Hejka ! :*
Kończę dziś 11 miesięcy : ) . Mama mówi, że jestem coraz większy : ) a, że za 30 dni skończę ROK a niedawno czekała na Moje narodziny. Jak ten czas ucieka prawda? .


  • CHODZĘ SAM ! . Od kilku dni w domu już praktycznie TYLKO chodzę . Łatwiej mi gdy mam coś w rączce ale i bez tego śmigam :) . Mama mówi, że za tydzień dwa pierwszy spacer za rączkę gdy się w pełni nauczę. A tutaj uwiecznione moje małe popisy :) [klik
  • mam kolejne DWA zęby :) . Górne czwóreczki,
  • raczkuje wszędzie gdzie chce dojść szybko, bo tak łatwiej, ale i próbuje szybko iść,
  • staje na kolanach a z nich próbuje na nogi. Coraz lepiej mi idzie. Chodzę też na kolanach,
  • schodzę i wchodzę sam na łóżko. Wchodzenie idzie mi gorzej ale trenuje,
  • stoję sam. Niezbyt długo, bo od razu idę ale stoję bez trzymania,
  • zaczęliśmy przygodę z nocnikiem. Za bardzo nie rozumiem ale Mama mówi, że mam czas,
  • jak jestem zły to tupie nogami i "fukam" czyli marszczę nos i wypuszczam szybko powietrze :D ,
  • zaczęły mnie książki interesować. Czytam i oglądam każdą stronę,
  • uwielbiam wszelkie sznureczki, wstążeczki itp. ,
  • nosze ubranka od 80-85 cm ,
  • zrobiłem się wybredny z jedzeniem. Najchętniej jem cycusia i chrupki kukurydziane oraz butle. A tak to wszystko inne jakoś nie. Jestem niejadek jak Tatuś :D ,
  • ze spaniem u mnie kiepsko. Wstaje 7-8. Drzemki mam dwie po ok. 1,5 h. Jeśli mam jedna tak 2h max 3h to wtedy nie śpię do 19-20. Pośpię ze 2-3 h i wstaje na 2-3h nie raz dłużej. A jak mam dwie drzemki jedna 11-12 tak 1h. I potem 15-16 z 1,5 h. I wtedy zasypiam 23-24. W nocy mam sporo pobudek po 6-7 co 30-40 min . Mamusia narzeka ale wyrosnę z tego :) ,
  • lubię bawić kubeczkami i garnuszkami,
  • w czasie zmiany pampersa zastanawia mnie i bawię się siusiakiem :P , z ciekawości,
  • jak nad czymś myślę to zgrzytam zębami i bawię się włosami,
  • uwielbiam chować się pod stół,
  • na podłodze, na czworaka rozjeżdżam się jak żabka :) .

Stoję i chyba oglądam reklamę :P

I to chyba wszystko co się nauczyłem przez te 30 dni :) . Aaa i przy nauce chodzenia nabiłem sobie wielkiego guza. Oj sierota ze mnie :D .

A za miesiąc będzie wspominkowa notka Mamusi :)) . I ja też będę :* . Całuski Filip ;*

10 komentarzy:

  1. Wow to już 11 miesięcy :) Teraz zdałam sobie sprawę jak długo już Ciebie czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 11! Wow to już duży chłopak :) Dużo zdrówka ! Już nie mogę się doczekać kiedy Franul będzie stawiał pierwsze kroki:)
    www.franuloweopowiesci.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Ja ich teraz zaluje :-P . Mam mnostwo roboty i musze oczy do okola glowy :-) . Ale jak widac na filmie Misio jest uroczy :-) . Za kazdym razem sie napatrzec sie nie moge jaki on duzy :-).
      Pozdrawiam
      Autorka.

      Usuń
    2. Witam
      Wiecej zdjec na Instagramie :-) . W zakladce. Zapraszam :-) .
      Pozdrawiam
      Autorka.

      Usuń
  3. Jak słodko trepta sobie na tym filmiku :) Słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Filipku ;) jaki duży i fajny chłopczyk z Ciebie :))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Duży chłopak już z Ciebie Filippo! A jaki śliczny :) Rośnie mamie przystojniak :) Oj nie opędzi się mamusia od synowych :D Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rośnie Filipek jak na drożdżach, po zdjęciach widać, jak szybciutko;):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale przystojniak :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow jakie osiągnięcia piękne :)
    Wszystkiego dobrego Fifi ;)

    OdpowiedzUsuń

Tutaj każdy z Was może wyrazić opinię na temat Jej wpisów :-)
KOMENTARZE OBRAŻAJĄCE AUTORKĘ
BĄDŹ JEJ TWÓRCZOŚĆ BĘDĄ NATYCHMIASTOWO USUWANE!

Autorka także Was prosi o zostawianie Adresów do Siebie
by mogła również odwiedzić i z ciekawością poczytać ;-)
Z góry Serdecznie Dziękuję ;-*


ONA - Pikantnie Słodka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...