piątek, 29 marca 2013

Kooolorowego i Radosnego Jajka! ;*


Maminka chciałaby Życzyć Wszystkim i każdemu z osobna WESOŁYCH ŚWIĄT! : )) . Dużo słońca, uśmiechu na ustach, radości każdego dnia i przede wszystkim miłości w Sercach! ;* . By te święta smakowały, by dyngus zmoczył (chyba śniegiem ;D) i by zajączek z kurczaczkiem przynieśli upominek ; D . 

Życzy z Całego Serduszka
Cynamonowa z Rodzinką ; *



PS. Przygotowania ślubne wznowione (: i miłość wróciła z podwójną siłą ;**
PS. 3. Wczoraj gdy rano Maminka pisała notkę świeciło Słoneczko a godzinę później sypał śnieg na całego... Także trzeba ubrać choinkę w jajka a w dyngusa rzucać się śnieżkami ; D zamiast lać wodą (: ; DD
Miłego i mimo zimy Słonecznego dnia (: . Do następnego... Ciaooo! ;**

PS. 2. Maminka poprosi pod tym postem osoby które zaglądają :) , 
gdyż ma ładnie mówiąc lekki bałagan w linkach ;D . Dziękuję ;*

16 komentarzy:

  1. Wam również samych dobroci no te Święta! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również życzę Ci kochana Wesołych Świąt :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana tobie również wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawzajem:) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych SwiąT:**

    www.dulce89.blogspot.com

    Wysłałam Ci kiedys zaproszenie do mnie, nie wiem czy aktualne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzajemnie życzę zdrowych, radosnych i pogodnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby nastrój świąteczny został z Wami na zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochani! Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych!:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych :) Ja cię czytam: mama-konradka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. babypleasestaywithme16 kwietnia 2013 21:10

    Dawno mnie tu nie było, bo historia stron www z przeglądarki znikła i miałam trochę na głowie, ale wreszcie mam chwilę i nadrabiam miesięczne zaległości :)
    Pozdrawiam :)*

    OdpowiedzUsuń

Tutaj każdy z Was może wyrazić opinię na temat Jej wpisów :-)
KOMENTARZE OBRAŻAJĄCE AUTORKĘ
BĄDŹ JEJ TWÓRCZOŚĆ BĘDĄ NATYCHMIASTOWO USUWANE!

Autorka także Was prosi o zostawianie Adresów do Siebie
by mogła również odwiedzić i z ciekawością poczytać ;-)
Z góry Serdecznie Dziękuję ;-*


ONA - Pikantnie Słodka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...