piątek, 22 marca 2013

Mam już calutkie 3 miesiące! : ))

Jestem Śmiechuś i Puuucia Mamusi (:


Moja ulubiona grzechotka :)
Hejka! ;* to znów ja Filipek : ) . Pewnie macie mnie już po dziurki prawda ? ; DD . Dziś kończę 3 miesiące :*. Wiele się zmieniło u mnie od ostatniego razu : ) . Po pierwsze zaczynają mi iść zębole : D , także gryzę rączki i wszelkie smoczki, ślinię się (podobno baaardzo! ;D) i od kilku dni jestem Maruda (daje Rodzicom popalić ;D) . A a pro po smoczków to znalazłem sobie zabawę gdyż uwielbiam gdy już się najem gryźć ten smok od butli. Mama mi w prawdzie nie pozwala, bo mówi, że to do jedzenia a nie do zabawy ale ja i tak to uwielbiam robić ; D . Próbuje już chwytać wszystko w rączki, składam paluszki, bawię się nimi, oglądam. Dużo leże na brzuszku głównie po to bym podnosił główkę (ale mi się nie zawsze chce ; D) , próbuje z pleców sam przekręcać na boczki i często mi się udaje : ) . Z brzuszka podpieram się na rączkach i oglądam świat :) .Gdy Mama da mi dwa paluszki (gdy leże na podwyższeniu na plecach, inaczej nie lubię) to się podnoszę i próbuje siadać. Wszystkie zabawki, grzechotki mnie niezwykle ciekawią a i ku radości wszystkich uśmiecham się gdy kogoś znajomego widzę : ) .Od kilku dni niezwykle mnie interesuje aparat. Lubię mieć robione zdjęcia i robię wtedy śmieszne miny ; DD . Dużo się do wszystkich śmieje i uśmiecham a Mama mówi na mnie Śmiechuś : ) . Zrobiłem się baaardzo gadatliwy : ) , lubię mówić i mój słownik się powiększa o nowe słowa i aguuu przybiera nowe odmiany ;DD . Próbuje już też sam stawać ale Mamusia mówi, że jestem zbyt za malutki i , że nie mogę tak robić... : ( . Wszyscy co mnie odwiedzają mówią, że jestem sztywny jak pół roczne dziecko (to dobrze??) i że niedługo będę raczkował i chodził a siadał sam jeszcze szybciej ;D . Mama też mówiła ostatnio Tacie, że przez sen ciuciam dolną wargę ;D (nieumyślnie) . Uwielbiam moje zabawki, gdy Tata ze mną rozmawia i robi miny ;D . Ostatnio Dziadki dali mi jabłuszko starte :) było pychooota! : )) . Mama była troszkę zła ale szybko Jej przeszło : ) i teraz czasem dostaje odrobinkę :) , i potem tak długo oblizuje usta ;D . Dostałem od Cioci dużo bardzo twarzowych ubranek, bo szybko rosnę (ciuszki mam od 64 cm do nawet 85 cm, zależy od rozmiarówki) i Mama mnie bardzo stroi ;D . Byliśmy na szczepieniu... Bolało bardzo... :( . Waże 7 kg 600 g i mierzę 64 cm. Podobno zrobiłem się Gruuuubcio i wszyscy mówią, że jestem cudny ;D . Dużo czasu w tygodniu spędzam z Dziadkami Tatusia gdyż Rodzice pracują dodatkowo bym mógł niedługo mieć swój pokój w nowym domu który Rodzice szukają byśmy byli tylko we Trójkę ;* . Często ćwiczę z Mama tzn. Ja gimnastykuje się na brzuszku albo na pleckach a Mama robi dziwne wygibasy ;D . Nie mam już problemów z brzuszkiem ale za to puszczam fuuuj bąki ;D podobno to zdrowo jak puszczam ;P . Jakiś czas temu była w domu zła sytuacja... Dużo się wszyscy kłócili, bałem się bardzo ale na szczęście.już jest dobrze : ) , widzę, że Tata z Dziadkami nie rozmawia (nie rozumiem czemu?) ale ze mną się nadal bawią więc się ciesze : )) . Gdy nie bolą mnie ząbki to śpi nawet 5 h bez pobudki ; ) . Polubiłem spanie w swoim łóżeczku i zasypianie w Mojej bryce albo foteliku samochodowym ;D (w niedziele przyjedzie Babcia i przywiezie mi leżaczek-bujaczek :) ciekawe co to? ;D ale pewnie musi być kolorowe i ciekawe ;D) , już się nie budzę na przenoszenie do łóżka : ) . Jeeem bardzo dużo mleczka, bo jestem Głodomorek jak to mówi Tata ; D . Nie lubię gdy leże być przykryty, bo nie mam jak machać nóżkami a tak poza tym to ogólnie dużo macham rączkami i nóżkami co sprawia mi ogromną radość ;D . Uwielbiam zabawę Moim grającym żółwiem, misiem i grzechotką małpką :) . Ostatnio dawali mi gryzaka ale jakoś nie umiem go jeszcze złapać... Uczę się :) . Smoka mojego sam już trzymam za kółeczko : ) . Aaa i na koniec Maminka ostatnio sama odważyła się obciąć mi pazurki... Nie bolało : ) . Ogólnie jestem już taaaaki duży Roześmiany Mężczyzna Mamusi ;** . A na koniec kilka moich sesji i bardzo kolorowych kolarzy ze mną w roli głównej : )) .


Moje minki ;D
Leżę na brzuszku ;*
Tak ziewałem że aż usnąłem ;D
I znów minki ;DD
Z moją nową karuzelką ;))
Oglądam świat na brzuszku ;D
Puciaaaa ;**

Miłego weekendu! (już z WIOSNĄ!) do następnego Mojego napisania już ZA miesiąc ;D . Ciaooo jak to mówi Mama ;D . Filipek ;**

17 komentarzy:

  1. Rośniesz Filipku, jak na drożdżach !
    Jesteś śliczny :** i jaki zdolny:*:) buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. hej Filipku, tu Janek ale się zmieniłeś i jak szybko rośniesz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No Filipek, duży z Ciebie chłopiec :)
    A jaki zdolny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rośnie Filipek jak na drożdżach:*

    ŚlicznyyY:**

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny! :) ale rośnie szybko!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaka kluseczka fajna :)) Sto lat Filipku :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja córka skończyła też niedawno 3 miesiące i tak jak czytam to rozwija się podobnie. Wagowo też prawie tak samo, bo waży 7100, ząbki też już idą i nie mogę się doczekać aż wyjdą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ Maluszek szybciutko rośnie! Aż nadziwić się nie mogę;)
    Cudny jest;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny jest :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ten czas szybko leci! Śliczny jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudownie! Rozczulił mnie ten wpis i Twój blog! Wspaniale! Wczoraj mój mąż pokazał mi mms od kolegi ze zdjęciem nowonarodzonej córeczki, dziś Twój blog... Same dzieci:) Twój Maluch jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  12. W takich oczętach nie można się nie zakochać !! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Filipku jesteś cuuudny! ;*
    I coraz więcej potrafisz ;) Rodzice są z Ciebie dumni ;)
    Buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. duuuży chłopak z niego jak na swoje 3 miesiace :)

    OdpowiedzUsuń

Tutaj każdy z Was może wyrazić opinię na temat Jej wpisów :-)
KOMENTARZE OBRAŻAJĄCE AUTORKĘ
BĄDŹ JEJ TWÓRCZOŚĆ BĘDĄ NATYCHMIASTOWO USUWANE!

Autorka także Was prosi o zostawianie Adresów do Siebie
by mogła również odwiedzić i z ciekawością poczytać ;-)
Z góry Serdecznie Dziękuję ;-*


ONA - Pikantnie Słodka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...