piątek, 22 lutego 2013

Łohoho! Ja mam już całe 2 miesiące i jestem taaaki duży Chłopak ( :

Śmiech dziecka to radość w oczach Mamy (:



Hejka wszystkim! ;* . To znów ja Filipek :) . Nie uwierzycie ale mam już dwa miesiące! . Ale to szyyybko zleciało no nie? :-D . Najgorszym przeżyciem tego miesiąca było jak to Mama mówi szczepienie... Gabinet kolorowy, dużo światełek w nim było ale samo kucie już fajne wcale nie było :(( . Ważę już 5 kg 750 g ( no teraz już pewnie ponad 6 kg :-D) i mierzę 58 cm (choć Mama mówi, że niemożliwe, bo mi ubranka ubiera 75-80 cm) . Umiem już prosto trzymać głowę jak leże na brzuszku i jak ktoś mnie trzyma na rękach to prostuje plecy i chce stawać na nogi. No bo ile mogę leżeć? :-D. Wolę posiedzieć, choć wszyscy mówią, że jestem za mały na siedzenie i chodzenie ale ja będę niezwykłym Synkiem i będę już niedługo siedział sam mówię Wam :) . Bardzo lubię gdy ktoś ze mną rozmawia. Udzielam się i odpowiadam. Wszyscy bardzo mnie za to chwalą i uwielbiają mnie słuchać a, że ja gaduła jestem to i mnie to odpowiada :) . Mama i Babcia zaczęły mi czytać bajki :-D . Najbardziej lubię gadać z Tata, bo On robi takie śmieszne miny i ze mną tańczy a i robi mi samolot (: Próbuje też gdy leżę na plecach kłaść się sam na boku, bo tak ostatnio bardzo mi się wygodnie śpi. Mama mówi, że mam już coraz więcej włosków na głowie (Mama często mnie głaszcze ustami po główce i mówi, że mam takie cudny meszek) i rzęs i, że szybko będę miał zęby (na co mi one? Do picia mleka? , no nie rozumiem... o_O .) , bo mam twarde i białe dziąsła. Ogólnie podobno szybko się rozwijam i wyglądam jak pół roczny chłopiec (to chyba dobrze no nie? :-D) . A i uwielbiam jeść! Mógłbym jeść i jeść :) . Mama mówi, że za szybko i łapczywie jem i to mnie gubi... , bo nie raz po tym boli mnie brzuszek :( . Dostaje wtedy taki płyn i przestaje boleć :)) . Zmienili mi też herbatkę... Dostaje z tego co Mama mówi rumianek z melisą (lepiej mi się po tym śpi wiecie? (: ) . A a pro po spania to nadal więcej śpię gdy jest jasno... I nie raz daje Mamie popalić nocą (ale i tak mnie kocha :-P) . Zaczęli mnie Rodzice bujać w tym czymś na kołach (mówią na to wózek albo, że to moja bryka :-D) . Naprawdę fajnie się tam leży... Bo jadę, kołyszę się a leże, zaskakujące :)) . Uwielbiam namiętnie ciuciać rączkę swoją (: , bo pojawią się wtedy bąbelki... pytanie skąd i na co mi tyle tej śliny? Kapię, moczy mi rączkę... i znów nie rozumiem ;-D . Dużo się uśmiecham (: . Bardzo polubiłem też kąpanie... Jest tak ciepło i mokro jak u Mamy w brzuchu :)) . Zaczęli mi też zakładać takie coś na szyję przed jedzeniem... śliniak czy jakoś tak ;) , dziwne to ale mówią, że mniej wtedy ubranka brudzę. A właśnie Mama mówi, że mam ADHD Turbo :-D , bo wciąż macham rękoma i nogami :-P (aż gdy śpię w swoim łóżku to zjeżdżam w dół) . Podobno też zrobiłem się taka słodka pucia :* jak to mówi Mama ;) . Dobra i to chyba wszystko co się zmieniło przez ten miesiąc u mnie. Teraz zawołałam Mamę niech mi przyniesie mojego nowego przyjaciela smokusia :) ;**
A tutaj stoję sobie ;) . A mówiłem, że mi się uda! ;-DD

No to idziemy na spacerek ;)

Miłego weekendu dla Was! Do następnego... Całuję :** Filipek ;*

13 komentarzy:

  1. Faktycznie już spory z niego chłopak! :) Niesamowite, że ma dopiero dwa miesiące.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety podczepiam się pod powyższy komentarz, nie stawiajcie go w ogóle teraz. To się tak wydaje, że dziecko coś tam chce, a nieprawda. Na przykład moja córa jak i wiele dzieci szybko podciągało główkę podczas leżenia i wielu rodziców uważa, że to znak, że maluch chce siąść, a ono tylko ćwiczy mięśnie karku.
    Poza tym Filipcio to fajny chłopalek no i racja pucia się z niego robi :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam
    To tylko wyglada ze stoi. On nawet nozkami nie doykal podlogi. Buciki mial za duze i dlatego jrst zludzenieze stoi . Oczyeiscir ze go nie stawiam ani nie asadzam. Samam o tym czytalam ze nie mozna... Takze zdjecie hest tak zrobione by bylo zludzenie stania :) . Spokojnie wiem co robie i by mu krzyedy nie zrobic :)
    Pozdrawiam
    Autorka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jestem już duży ! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rany jak on urósł przez ten miesiąc! Jak patrzę na to zdjęcie to mi się wydaje poważniejszy od mojego Mateusza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rety, jaki już duży Chłopak z Filipka!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że odpisałaś, że nie stawiasz, bo mi serce stanęło. Za skarby świata nie wolno... Tak jak podciągać do siadania...

    Duży :) kiedy moja taka była...

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziak!!:)
    Rośnie jak na drożdżach!:)

    Napisz jeszcze do nas Filipku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze ale on urósł :-) Oryginalna nie jestem, wiem, ale w porównaniu z pierwszymi zdjęciami to tak ze sto procent więcej chłopa :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj Filipciu faktycznie duzy z ciebie chłopak...i jaki fajny:)) nic dziwnego że cie wszyscy kochaja....
    rosnij na pocieche i pisz,,duzo pisz bo masz dar pisania :))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. i pozdrów mamusie i tatusia.... :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kawaler rośnie jak na drożdżach :) A smoczek świetny, pierwszy raz taki widzę :)

    OdpowiedzUsuń

Tutaj każdy z Was może wyrazić opinię na temat Jej wpisów :-)
KOMENTARZE OBRAŻAJĄCE AUTORKĘ
BĄDŹ JEJ TWÓRCZOŚĆ BĘDĄ NATYCHMIASTOWO USUWANE!

Autorka także Was prosi o zostawianie Adresów do Siebie
by mogła również odwiedzić i z ciekawością poczytać ;-)
Z góry Serdecznie Dziękuję ;-*


ONA - Pikantnie Słodka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...