piątek, 14 grudnia 2012

No i w dwupaku nadal... Uparciuch Maminki na świat się nie śpieszy (: + PS.2. 15.12.2012 r. Pieczenie ciasteczek i wciąż czekanie (:

Śnieżnie i mroźno za oknem,

więc wolę być jeszcze u Mamusi ;*


No i Maminka nadal siedzi w dwupaku ;-D . A ten Jej Synuś specjalnie na świat się nie wybiera. Chyba mu dobrze u Mamusi w brzuszku (: , gdy na dworze zima i mróz. Na 12:00 jedzie na KTG i zobaczymy co powiedzą jak tam postępy ku rozwiązaniu. Maminka ma nadzieje, że nie zostawią Jej w szpitalu, bo wolała by jednak być w domu niż leżeć tam na sali. Od wczoraj wieczora tak Ją bolą mięśnie nóg, uda i pachwiny, że ledwo wstaje z łóżka :( . Żeby to jeszcze biegała jakieś maratony ale Ona nic, owszem była na spacerku ale nie na tyle długim by przesilić mięśnie a chodzi jak połamana ;D . Malutki jak zwykle nadzwyczaj ruchliwy, pokazuje te swoje rączki i nóżki ;-D Podbrzusze kuje dość mocno, dół pleców też dokucza, ciągnie ją pochwa i macica ku dołowi ale tak to nic więcej... a przecież planowo Synek ma urodzić się JUŻ jutro (: . Dziś też Przyszły Mąż ma urodziny ;* i kto wie może jednak Synuś zrobi Tacie taki prezent i pojawi się na świecie (: . Maminka ma przeczucie, że Malutki jednak mimo wszystko przyjdzie na świat w niedzielę czyli dzień po terminie. Zobaczymy czy Jej przeczucia się sprawdzi ;-D , bo podobno Kobieca intuicja się rzadko myli :) . No ale co by nie myśleć, nie planować i zakładać Ich Skarb pojawi się wtedy kiedy On tego zechce prawda? (: . Ale będzie psikus jak wszystkich przetrzyma i postanowi się urodzić w Boże Narodzenie ;-DD .

PS. 1. Po badaniu KTG wieści kilka (:
No to Maminka po wizycie. Odczyt KTG w normie :) . Ruchy prawidłowe. W czasie 20 min badania 1 skurcz. Po badaniu szyjka miękka, skrócona. 1 cm rozwarcia. Jeśli do wtorku się nic nie zadzieje Maminka ma się zgłosić rano na oddział położniczy się położyć. I wtedy już najprawdopodobniej w środę rano wywołają poród by Malutki za długo nie siedział w brzuszku (: . Maminka chce urodzić do weekendu przed świętami, Raz by nie leżeć świąt w szpitalu a Dwa, że Jej Tata przyjeżdża do Nich dzień przed wigilią, więc chce spędzić Święta wiadomo już z Malutkim i Rodziną w domku (: . A jeśli o zakłady chodzi to można obstawiać kiedy Synek postanowi przyjść na świat ;-D , zobaczmy kto najbliżej obstawi datę i godzinę narodzin Synka (: . Teraz tylko czekają, czekają i czekają (:

PS. 2. Pieczenie ciasteczek i innych słodkości (: 15.12.2012 r. Dzień terminu Narodzin Synka ;*
Z racji tego, że Maminka nadal siedzi w dwupaku i nic się nie zanosi by to było DZIŚ to postanowiła z Przyszłą Teściową wprowadzić się w świąteczny nastrój i upiec ciasteczek na święta i kilka jeszcze innych słodkości (: . Ahhh kto tego nie lubi? Właśnie (: . Maminka ucieka do pieczenia i wciąż czeka ;*
A i ból mięśni nóg i ud przerzucił się dziś tylko na całą lewą nogę. Od pachwiny po kostkę boli tak niemiłosiernie, że Maminka z ledwością staje na tą nogę :( , a już jak poleży i próbuje wstać to aż ma łzy w oczach z bólu :( . W domu uważają, że może Malutki na jakiś nerw uciska i stąd ten ból albo od dodatkowych kilogramów. No okaże się po porodzie.
By było jeszcze bardziej nastrojowo słucha tego i tego (:

PS. 3. Kolejna Jej notka będzie już o narodzinach ICH Syneczka (: a nie o tym, że On jest wciąż uparty. Na pewno (:

Miłego weekendu dla Was (: do następnego... CałujeMY! ;*

20 komentarzy:

  1. Ja też mam wielką nadzieję, że Twój dwupak się wreszcie rozdzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobno pierwsze dziecko najczęściej rodzi się po wyznaczonym terminie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no ciekawe kiedy maluszek zdecyduje sie przyjsc na swiat :) Czekamy na wiesci i na zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa w takim razie ile Was przetrzyma :) Za dobrze mu u Mamusi w brzuszku i nie chce na tą zimę wychodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki w takim razie, by przeczucia się sprawdziły i żeby Synek był niedzielnym leniuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe, ale was trzyma ;p Może zróbmy zakłady, kiedy urodzisz :D Ja obstawiam że w nocy z poniedziałku na wtorek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm, mój typ środa przed południem :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do Świąt to Cię z wywoływaniem porodu trzymać nie będą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już tak bliziutko!
    Kochana ja obstawiam najbliższy poniedziałek (zauważyłam, że sporo maluszków się rodzi właśnie w poniedziałki). A godzina hmmm powiedzmy, że około południa :)) Niech będzie podobnie jak u mnie hihi
    Wiem, że na zewnątrz zimno, ale Mati tu czeka na Twojego skarbka :)) Oboje trzymamy kciuki za Was! :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki!:) Ta chwila już coraz bliżej!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dotarłam:)

    Obstawiam 17 grudnia o godzinie 13:15 ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba jednak niedziela..... trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  13. Obstawiamy :
    16.12.2012 godzina 12:45 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie obstawiam, tylko trzymam kciuki i czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  15. "KOMENTARZE OBRAŻAJĄCE AUTORKĘ BĄDŹ JEJ TWÓRCZOŚĆ BĘDĄ NATYCHMIASTOWO USUWANE!"
    No ja rozumiem, jakbym Cię obraziła personalnie, albo Twoją "twórczość" ( Szymborska przewraca się w grobie z zadrości pewnie ...) ,ale ja tylko napisałam o "kłuciu"...To też Cię obraziło?
    Jesteś mocno przewraźliwiona na swoim punkcie. Radzę nieco odpuścić, bo w realu jeszcze nie raz dostaniesz po tyłku albo usłyszysz coś niemiłego, a w realu tego nie da się usunąć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Anonimie :)
      Chciałam napisać Ci tylko tyle, że ten blog to MÓJ kawałek sieci i mam prawo usuwać bądź zostawiać dane komentarze. A poza tym regułę troszkę zmieniłam, bo usuwam też ANONIMOWE komentarze, bo dla mnie skoro ktoś nie ma odwagi się podpisać nie jest wart czytania. I proszę Cię uprzejmie daruj sobie takie komentarze, bo to pokazuje brak TYLKO i wyłącznie Twojej inteligencji. Więc jeśli był/była byś tak miła darować sobie coś takiego, bo skoro nie podoba Ci się to co napisałam to nie czytaj i tyle. Mam nadzieje, że rozumiesz co mam na myśli skoro uważasz siebie za tak inteligentną osobę.
      Pozdrawiam i mam nadzieje czytam po raz ostatni.
      Autorka.

      Usuń
  16. Czekamy z niecierpliwością! :*:)
    Szczęśliwego rozwiązania i jak najmniej bezbolesnego porodu ;*:)

    OdpowiedzUsuń
  17. a mi sie snilo, ze urodzilas dzis w nocy - 16/17 grudnia. Byla 02:35, czyli juz 17.12 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;)) syllwina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Tutaj każdy z Was może wyrazić opinię na temat Jej wpisów :-)
KOMENTARZE OBRAŻAJĄCE AUTORKĘ
BĄDŹ JEJ TWÓRCZOŚĆ BĘDĄ NATYCHMIASTOWO USUWANE!

Autorka także Was prosi o zostawianie Adresów do Siebie
by mogła również odwiedzić i z ciekawością poczytać ;-)
Z góry Serdecznie Dziękuję ;-*


ONA - Pikantnie Słodka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...