wtorek, 11 grudnia 2012

Już po raz ostatni Maminka + Synek w brzuszku (: , 4 dni do terminu ;*

Ten słodki zapach daje taki Świąteczny Czar ;*


Wczoraj Maminka była u lekarza na kontroli (już ostatni raz przed porodem) . Z Malutkim wszystko dobrze (: , jest już bardzo niziutko głową do kanału ale nie naciska jeszcze na tyle by przyjść na świat ;-D . Szyjka miękka, skrócona. Maminka przytyła jeszcze półtora kilo czyli waży 66,8 kg. Jeśli teraz do piątku Maminka nie urodzi to ma się zgłosić na KTG i tam zadecydują czy zostanie już do rozwiązania w szpitalu czy wyznaczą Jej termin przyjścia jeszcze raz. Przyszło już łóżeczko, wózek (udało się kupić! niebieski) będzie dziś, więc jutro przemeblowanie i porządku.  Maminkę boli podbrzusze, łapą już skurcze czasem dość mocne, bolą mięśnie nóg i ud oraz zaczyna boleć miednica. Ma jeszcze lekka zgagę ale tak to inne ciążowe dolegliwości minęły (: . Chciała by już urodzić, choć by dziś ;-D i mieć Malutkiego przy sobie (: . Właśnie skończyła robić pierniczki, także w domu unosi się piękny korzenny zapach (: . Teraz każdy dzień dla Nich to już takie czekanie i bycie na "szpilkach" . Ciekawe kiedy się zacznie (??) ;*


PS. 12.12.2012 r. Ślicznie sypie śnieg za oknem (:
U Maminki sypie śnieg... aż czuć zimę i zbliżające się święta w powietrzu (: . Widok z okna bezcenny, bo nie marzną stopy ;-D (:
3 dni do terminu narodzin Synka ;*

Miłego Zimowego dnia (: do następnego... CałujeMY! ;*
PS. 2. Poniżej notka z pewną historią (: . ZapraszaMY ;*
Maminka prosi tych co dotarli i są by zostawili znak (:

17 komentarzy:

  1. My jesteśmy i będziemy czytać :) Trzymamy kciuki za szybki poród! Teraz to już wszystko może się stać lada moment :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My też już dotarliśmy :)
    Ciekawe, kiedy urodzisz :)

    Mmmm, pierniczki, uwielbiam :) i ile zabawy z ozdabianiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś czuję,że to już lada chwila nadejdzie ten dzień:)
    Trzymaj się kochana!! I życzę bezbolesnego, szybkiego porodu! :* buziaki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też jestem choć się nie ujawniałam.....
    szybkiego i bezbolesnego porodu....:)

    OdpowiedzUsuń
  5. babypleasestaywithme11 grudnia 2012 23:38

    Rozmawiałam z kuzynką o przyspieszaniu porodu i jej sposób (który sprawdził się już dwa razy u niej i dwa razy u jej siostry), polega na rozsypaniu zapałek na podłodze i..zbieraniu ich w pozycji ugniatającej brzuch.
    Także powodzenia i..zdrowego rozwiązania.!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez jestem. Powodzenia i czekamy na wiesci

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja się ujawnię:) Czytam i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Melduję się!:) Przed chwilką dotarłam:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. dotarłam, kopiuję adres bloga i dalej będę Cię odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dotarłam :) I czekam niecierpliwi na informację, że mały już jest z Wami!

    OdpowiedzUsuń
  11. JESTEM :).

    Widziałam ten wózek "na żywo" i muszę przyznać, że bardzo dobrze się prezentuje, mam nadzieję, że taki sam będzie w użytkowaniu.
    Trzymam kciuki za szybkie, bezbolesne i szczęśliwe rozpakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. To czekamy, kiedy już Was będzie w domu więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. qrcze, ale to już blisko :) zleciał ten czas, co? :)

    OdpowiedzUsuń

Tutaj każdy z Was może wyrazić opinię na temat Jej wpisów :-)
KOMENTARZE OBRAŻAJĄCE AUTORKĘ
BĄDŹ JEJ TWÓRCZOŚĆ BĘDĄ NATYCHMIASTOWO USUWANE!

Autorka także Was prosi o zostawianie Adresów do Siebie
by mogła również odwiedzić i z ciekawością poczytać ;-)
Z góry Serdecznie Dziękuję ;-*


ONA - Pikantnie Słodka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...