wtorek, 25 czerwca 2013

I przyrzekli sobie Miłość, wierność aż do śmierci ;* i Chrzciny Filipka :) + Zdjęcie uchylające rąbka tajemnicy :)

Dnia 22.06.2013 roku o godzinie 15:30
Stali się MAŁŻEŃSTWEM ;* 

Pierwsze zdjęcie po ślubie ;*

Tak dokładnie tak! Od rana było dużo nerwów i stresu a do tego upał niesamowity! . U fryzjera zaskoczyła Pannę Młodą Pani fotograf która robiła zdjęcia całych przygotowań oraz uroczystości i na sali do pierwszego tańca :) . Oczywiście Młoda była mocno zdenerwowana, bo o godzinie gdy powinna być na sesji w studio jeszcze siedziała na fotelu z wałkami... Na szczęście po sesji wyszło na to, że mają jeszcze 20 min zapasowego czasu :) . Reszta przygotowań i uroczystości oraz wesele na sali poszło zgodnie z planem :) . Suknią Pan Młody był zachwycony! . W kościele w czasie przysięgi Pan Młody mówił, że denerwować się nie będzie a głos Mu się łamał i miał łzy w oczach :) . Było cudownie ;* . Filipek całą uroczystość łącznie ze swoim chrztem słodko przespał :) . Był baaardzo grzeczny zarówno w kościele jak i na weselu. Panna Młoda suknie na weselu zniszczyła w czasie tańca ;D ... Także ma pamiątkę :) . Buty okazały się niezwykle wygodne :) . Wesele udane, wszystkim gościom się podobało tak, że zostało o 2 h przedłużone :) . Ogólnie dzień ślubu i chrzcin Filipka było naprawdę IDEALNIE! ;* . Nie ma co opisywać więcej gdyż musiała by baaaardzo słodzić a tego nikt nie lubi ;P . Teraz Panna Młoda odchorowuje wesele i w łóżku  :( ale warto było, bo taki dzień jest JEDEN  w życiu :)

Mój bukiet :) , oraz zdjęcie uchylające rąbka tajemnicy :)

Cudownie jest nareszcie być ŻONĄ swojego MĘŻA ! ;** : )

Miłego dnia :) do następnego... Ciaooo! ;*
PS. Zdjęcia jeśli ktoś zechce może wysłać na priv :) . Z prezentów Małżonkowie sprawili sobie nowy telewizor i parę innych drobiazgów :) .

41 komentarzy:

  1. Moje gratulacje! Szczęścia na nowej, wspólnej drodze życia Wam życzę ;*!
    I oczywiście, że chcę zobaczyć zdjęcia ;)
    niebieska108@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Na reszcie zdjęć jeśli ktoś je dostanie mam na środkowym palcu jeszcze pierścionek :) . Tutaj by nie zaśmiecać pięknego zdjęcia zdjęłam :)
    Pozdrawiam
    Autorka.

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego naj, naj, naj na "nowej" drodze życia.

    oczywiście, że zdjęcia chcemy :)

    annluk1983@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poproszę o zdjęcia, chętnie pooglądam... vide.cul.fide@o2.pl

    Gratulacje i najszczersze życzenia na nową drogę życia... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje i życzę wszystkiego dobrego, dużo miłości na nowej drodze życia. Cieszę się że wszystko się udało :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli i ja zasłużyłam, to poproszę parę zdjęć :)

    camille@autograf.pl

    cieszę się, że uroczystość się udała i życzę raz jeszcze dużo miłości i szczęścia ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. smocza.mama@onet.eu

    Ja też poproszę. I jeszcze raz moje GRATULACJE :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęścia :) Żeby Cię mąż na rękach nosił :)

    sweet.dreams.bloguje@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszego na Nowej Drodze! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo miłości :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i raz jeszcze wszystkiego najlepszego na Nowej Drodze życia!:*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuacje , nareszcie sie doczekałaś.....
    niech od tego dnia wasze życie płynie w miłości i zrozumieniu...
    dla Filipka też gratulacje....
    pochwal sie zdjęciami ..na priv, mój adres znasz

    OdpowiedzUsuń
  13. ale się działo!!
    dużo szczęścia i miłości i spokoju i spełniania i czego tam sobie życzysz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Kochana i jeszcze raz wszystkiego dobrego na Nowej Drodze Życia:** a dla Fifiego życzę dużo zdrówka oraz Błogosławieństwa Bożego;)

    pochwal się zdjęciami, hotabsolwent@gmail.com :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, gratulacje!!! Cieszę się, że się wszystko udało:0 A tyle nerwów i stresu, a tu już po ;)
    Jeśli chcesz- pochwal się zdjęciami - ida.wishcorner@gmail.com

    A ja za 2 tygodnie z hakiem ;))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje i ciesze sie, ze wszystko poszlo po Waszej mysli. I jeszcze raz zycze wszystkiego najlepszego na nowej drodze zycia :)))
    No i ja tez bede wdzieczna za zdjecia
    kfiatushek@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja to liczyłam że na fb pojawią się jakieś zdjęcia a tu cisza. Więc licze że dostane chociaż pare na poczte : monsku1@wp.pl
    Gratuluję jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to moje szczere gratulacje :)tak śledziłam ostatnio Twojego FB, ale zdjęć brak :P

    panna.b89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego dobrego :)

    Ja również uśmiecham się o zdjęcia k.griksa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Samych szczęśliwych chwil, jako małżeństwo!~
    Zdjęcia chętnie zobaczę - karolinka2192@gmail.com

    Piękne obrączki! Normalne, zwykłe, klasyczne. Takie, jakie i my kiedyś będziemy nosić na palcach:)

    OdpowiedzUsuń
  21. babypleasestaywithme26 czerwca 2013 00:03

    Wiesz Natala jak strasznie się cieszę, że wreszcie się Wam udało?
    I z całego serca życzę Wam wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia, aby nikt nie rzucał Wam kłód po nogi, a te, które mimo wszystko spotkacie, byście przeskakiwali i oby wasza miłość z dnia na dzień stawała się silniejsza.!!!
    Przeszliście trochę wzlotów i upadków, ale jak widać miłość zwycięży wszystko. Powodzenia "Żono swojego Męża" :) :*

    OdpowiedzUsuń
  22. zdjęcia? no jasne, że chcę zobaczyć :)
    czarnulka88@amorki.pl
    gratuluję z całego serducha:)

    OdpowiedzUsuń
  23. a o kłótni po ślubie już nic nie napisałaś ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Bo klonia trwala godzine :-P . Tak byla sprzeczka o to ze za mocno mlodego strofowalam by nie pil i byl na mnie za to zly... Ale stwierdzil pozniej ze moze i mialam racje i mnie przeprosil. A poza tym to moj blog i ja posze tutaj to co chce. O klotni posac nie chcialam bo wydala mi sie malo istotna.
      Pozdrawiam
      autorka.

      Usuń
  24. Gratuluję! Jakbym mogła tak ładnie o zdjęcia poprosić :-) pani_pozyczalska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję;mnóstwa dni przepełnionych wzajemną miłością i szacunkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje i Wszystkiego Najlepszego na Nowej Drodze Zycia,jesli moge to poprosze choc o 2 Wasze i Filipcia focie moj adresik: maglew20@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Że też Cię ksiądz nie wyrzucił z kościoła z tą czerwienią na ustach.. a twój ojciec to widać, że jakiś typ z pod ciemnej gwiazdy, więcej kolczyków na ryju mieć nie mógł..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Drogi Anonimie... Księdzu się nawet podobało to jak wyglądam... powiedział, że dawno tak oryginalnej Panny Młodej nie widział ;P . A i nie życzę sobie obrażania Mojego Ojca! . Jak masz coś do Niego to Mu to powiedź.
      Pozdrawiam
      Autorka.

      Usuń
    2. hahahahhahahaah Bin Laden

      Usuń
    3. Witam
      Szkoda slow Anonimie... Moj ojciec kest dobtym uczciwym czlowiekiem. A ze inaczej.wyglada... To mam pytanie. Dla Ciebie ktos kto unoerasie inaczej jest nikim? . To znaczy o braku inteligencji u ciebie.
      Pozfrawiam
      autrka

      Usuń
  28. Witam
    Zdjęcia wysłałam po raz drugi tym co zostawi email :) . Jeśli ktoś dostał dwa razy przepraszam :) . Poproszę o odpowiedź na emaila jeśli ktoś dostał :)
    Pozdrawiam
    Autorka.

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam, wszystkiego dobrego na nowej drodze życia, oby Wam się wiodło szczęsliwie i radośnie :-)
    chetnie zobaczę zdjęcia i tę czerwień na ustach,
    podczytuję Twoje posty i kibicuję Waszemu szczęściu :-)
    pozdrawiam ciepło
    Anna Katarzyna Wolska
    anwojakan@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. chcialabym Natalia wiedzieć ile twój bukiet ślubny kosztował???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      bukiet to prezent wiec nie wiem zobila mi dobra znajom :-) .
      Pozdrawiam
      Autorka

      Usuń
  31. Gratuluję i wszystkiego dobrego na Nowej Drodze Życia :) :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Zawsze rozwalały mnie białe welony- jako symbol czystości u panien młodych chrzczących podczas własnego ślubu dziecko:D
    No ale ok, taka widać koncepcja stroju była:)
    Pozdrawiam
    kaśka

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję serdecznie i życzę wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń

Tutaj każdy z Was może wyrazić opinię na temat Jej wpisów :-)
KOMENTARZE OBRAŻAJĄCE AUTORKĘ
BĄDŹ JEJ TWÓRCZOŚĆ BĘDĄ NATYCHMIASTOWO USUWANE!

Autorka także Was prosi o zostawianie Adresów do Siebie
by mogła również odwiedzić i z ciekawością poczytać ;-)
Z góry Serdecznie Dziękuję ;-*


ONA - Pikantnie Słodka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...