poniedziałek, 22 kwietnia 2013

A Ja mam dziś 4 miesiące ;P :))

Bo każdy nowy smak to ogromna przygoda :)


Nie uwierzycie ale kończę dziś 4 miesiące : ) . To dużo prawda? ; D . Od kilku dni dość mocno marudzę, bo idą mi zębolki... A dokładnie chyba górna lewa dwójka. Teraz czekamy kiedy już wyjdzie. Codziennie rączką szukam i nic ; D . Lubię od jakiegoś czasu zasypiać obok mamy i dużo się tule, bo bolą te dziąsła :( . Odkryłem, że świetnym uczuciem jest gdy ktoś masuje mi dziąsła palcem : ) . Pomaga : )) . Ogólnie często szukam Mamy, bo Ona dla mnie najważniejsza. Też tak macie ze swoimi Mamami? : ) . Z Tatą uwielbia się bawić i jak drapie mnie po stopach brodą, takie to zabawne : ) . Jem już jabłuszko, marchewkę, zupkę jarzynową, gruszkę i kaszkę bananową i morelową : ) . Najbardziej lubię te kaszki i sok z jabłuszka : ) , próbuje oczywiście różne smaki ;D krzywię się ale Mama mówi, że jestem taki duży, że czas na nowe jedzenie. Pije nowa herbatkę malinę z dziką różą. Pynia : ) . Zupki i kaszki wole jeść przez butle ale deserki (choć nie zawsze ;D) łyżeczką. A i mleczka butlowego jem już od dziś 150 ml i 5 miarek. I od 3 tygodni zamiast butli w południe dostaje kaszkę jako obiadek : ) . Uwielbiam wszelkie garnuszki i nawet mam butle z uszami ;D . A muszę się pochwalić, że nauczyłem się obrotu z brzucha na plecy : ) . Mama się radowała i mnie chwaliła a przecież każdy to potrafi no nie? ; D . Wolne chwile często spędzam z gołymi nogami próbując pomacać stopy. To trudne ale Mama mówi, że mam czas i się tego nauczę. Często wszystko gryzę, mymlam i się ślinię aż cieknę ;D . Dużo spacerujemy albo jesteśmy na działce u Dziadków Tatusia : ) . Bardzo nie lubię jak mi wieje i świeci w buzie na spacerze... Ale Mama osłania furę na szczęście i Tata w bryce też gdy jedziemy samochodem bym się nie denerwował : ) . Niedawno byliśmy cały dzień na działce. Było ładnie, ciepło i Mama się opalała. A Rodzice mówią, że próbuje raczkować tzn. Maszeruje na brzuchu nóżkami na łóżku i unoszę dupkę i łapie kocyk rączkami ale nadal nie wiem co zrobić by przesunąć się do przodu ;D . A może Wy wiecie? ;D . Lubie bawić się pilotem od TV i wszystkim co ma guziczki, sznureczki, troczki, i ciuciać gryzak i siedzieć komuś na kolanach, bo wszystko widzę ale Mama robi wszystko by mnie nie nosić (oducza innych) ale co ja poradzę, że lubię : ) . Czasem Mama mnie nosi ale rzadko, bo podobno dużo ważę więc częściej nosi mnie Tata, Dziadek bądź Wujek : ) . Mam dużo siły, bo leżąc na brzuchu unoszę się do góry na prostych rączkach prawie i jak siedzę u Taty na kolanach oparty to się prostuje, bujam na boki i chce chodzić ;D. Dużo się śmieje w głos, wszystkich dookoła zaczepiam ;D , biorę w rączki podane zabawki, składam obie rączki razem i ogólnie jestem duży. Ciuszki noszę nawet 86 :O i ważę około 8 kg : ) . Noszę od kilku dni pampersy 4 : ) . Ile dokładnie ważę dowiem się za parę dni na szczepieniu (znów buuu : () . Jestem podobno gaduła jak Mama ; D i ćwiczę głos piszcząc. Odwracam głowę i reaguje gdy ktoś woła mnie po imieniu. Mam nową ulubioną pozycje do spania, na boku buzią do kocyka lub podusi. Nie przytulony do kocyka najczęściej nie usnę. Umiem już sam trzymać butle przy jedzeniu (no prawie ;D) . Od jakiegoś czasu zasypiam w dzień w bujaczku (jak ciepło to na balkonie sobie drzemie w ciągu dnia (: ) a na noc przy Mamie albo w bryce. Śpię odkąd jest tak ciepło w krótkim rękawku. Świetnie mi wiecie? ;D . I właśnie a pro po drzemek to już nadchodzi pora, bo mi się ziewa : ) . Mama mówi, że jestem Cudny : ) . Czyż nie prawda? ; D


Się zalotnie uśmiecham ;*
Z zającem :)
Najpiękniejszy uśmiech pod słońcem :) . Po Tatusiu ;*
Śpię w leżaczku :)
Jem jabłuszko :)
I widzicie sam trzymam butle ;D
Się uśmiecham :)
Na balkonie :)
Szukam ząbków :)
Z grzechotko-gryzakiem :)
Sobie śpię w dziwnej pozie :) ;D

PS. Dopisane przez Mamusie : )
Już tuż, tuż TEN dzień zbliża się wielkimi krokami, gdyż od dziś zostało równe 2 miesiące czyli 60 dni do ślubu Rodziców i chrzcin Małego : )

Miłego tygodnia... do następnego :) . Ciaooo ;* mówi Wam Filipek ;*

20 komentarzy:

  1. Brawo Filipku:) Jesteś Zuch chłopak:)))A Jaki duuuży:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki jesteś śliczny i silny !!! :)))
    Od naszej Szwagierki mała, ma 2 miesiące i waży 6 kg ;o ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu oduczasz noszenia? Dzieci noszone są spokojniejsze i lepiej się rozwijają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Oduczam gdyż On by ciągle chciał być na rękach albo kolanach. Leżeć nie chce, w łóżeczku nie, w bujaczku nie, tylko ręce. A robić też coś muszę w domu gdy jestem sama. Noszę Go ale nie za często... bo ponoszę 10 min i ręce mi siadają a On dalej chce... Jest dużo tulony i przytulany :)
      Pozdrawiam
      Autorka.

      Usuń
  4. Wszystkiego naaaaj :) z okazji 4 miesięcy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uśmiech po tatusiu, a miny po mamusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. czas leci szybko, a chłop Ci rośnie jak dąb:))
    a jaki uśmiech ma zalotny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale z niego duży facet już :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sprawdziłam z ciekawości ile Konrad ważył jak był w wieku Filipka - 8650g:D

    OdpowiedzUsuń
  9. To dla dzieci musi być fascynujące poznawać co chwilę nowe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Filipek wyglada bardzo dorośle na buźce..aż trudno uwierzyć, ze to 4 mce.... Duzo zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Filip, rośniesz jak na drożdżach :P 4 miesiące i już chcesz chodzić? przystopuj :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czemu tak szybko zaczęliście rozszerzać dietę? ;) Muszę poczytać poprzednie posty bo dawno mnie tu nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odzywaj się co tam u Was!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, piękny opis, Filipku! Dużo nam się zgadza. Mam od Ciebie kilka dni mniej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Tutaj każdy z Was może wyrazić opinię na temat Jej wpisów :-)
KOMENTARZE OBRAŻAJĄCE AUTORKĘ
BĄDŹ JEJ TWÓRCZOŚĆ BĘDĄ NATYCHMIASTOWO USUWANE!

Autorka także Was prosi o zostawianie Adresów do Siebie
by mogła również odwiedzić i z ciekawością poczytać ;-)
Z góry Serdecznie Dziękuję ;-*


ONA - Pikantnie Słodka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...