niedziela, 22 grudnia 2013

ROCZEK ! :)


Tak mam już okrągły ROK ! :) . Juuupi :) . 
Dostałem masę życzeń i prezentów.
Jestem już CHŁOPCEM a nie niemowlakiem :) .

Co nauczyłem się przez Rok nie będę opisywał.
Przez ten miesiąc niewiele się zmieniło :) .


Napisze tym razem jaki jestem.
Wesoły rozrabiaka który biega jak szalony :) . 
Ciągle coś jem (choć nadal nie całe posiłki, wole do rączki,
co martwi Mamę, że za mało jem) , 
cycuś nadal numer 1 i mleko nr. 3.
Gadam i piszczę jak nikt inny. 
Uwielbiam zabawę z wodą, łaskotanie, bieganie, 
każdą miskę i kubek, odkurzacz, każdy korek, pokrywkę
co hałasuje i dziurkę gdzie palec da się włożyć i rękę. 
Jestem roześmiany ale i ostatnio wstydliwy ze mnie chłopak. 
No i straszny ze mnie nerwus. Przytulak Maminy i przylepa.
No co będę więcej pisał. 

Ogólnie uroczy ze mnie Misio,
choć czasem pokazuje pazurki i bywam nieznośny :) .

Co miesięczna :)


I porównanie :)



A teraz zmykam, bo dziś moja Impreza Urodzinowa :) .
Udanej niedzieli i do napisania za miesiąc :D .

4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszych urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji tak pięknych urodzin:) Niech Filipek zawsze się uśmiecha;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla Filipka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Filipku wszystkiego co najpiękniejsze!!!

    OdpowiedzUsuń

Tutaj każdy z Was może wyrazić opinię na temat Jej wpisów :-)
KOMENTARZE OBRAŻAJĄCE AUTORKĘ
BĄDŹ JEJ TWÓRCZOŚĆ BĘDĄ NATYCHMIASTOWO USUWANE!

Autorka także Was prosi o zostawianie Adresów do Siebie
by mogła również odwiedzić i z ciekawością poczytać ;-)
Z góry Serdecznie Dziękuję ;-*


ONA - Pikantnie Słodka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...