wtorek, 22 października 2013

DZIESIĘĆ ! : )

Hejka Blogowicze ! ;*


Mam już całe 10 miesięcy :) . A wiecie, że to tyle co mam paluszków w obu rączkach. To dużo prawda ? . Wiele się u mnie nie zmieniło a jednak :D . :

  • - Nadal 8 ząbków,
  • - ubranka 75-85 cm , buciki 20-22 cm.
  • - umiem stać bez trzymania kilka sekund ale zaraz siadam do dupce.
  • - mówię "Mama" , "am" , "baba" , "papa" , "dada" , ostatnio "tata" , "aga" . Najczęściej jednak "mama" i "am" albo "baba" .
  • - robię "bryyy" i "bruuum" . 
  •  - coraz mocniej staje na paluszkach i sięgam wszystko.
  • - próbuje już wchodzić na łóżko ale za bardzo nie wiem jak wejść tam dupką. Uczę się :) .
  • - już nigdzie nie jest daleko. Wystarczy, że zobacze otwarte drzwi i już lecę do kuchni albo pokoju.
  • - raczkowanie ani chodzenie przy meblach to już nie przeszkoda.
  • - uwielbiam otwierać szafki i szuflady. 
  • - jestem Majster-Inżynier, bo zamiast rzeczy z szafek bardziej intersują mnie śróbki albo zawiasy. Wszystko co jest mechanizmem typu klamki itp.
  • - wolę pić z normalnego kubka niż z niekapka. 
  • - umiem sam pić z butli.
  • - gdy Mama da mi moją drewnianą łyżkę albo plastikową to chodzę i we wszystko stukam i pukam.
  • - gdy coś się ślizga po podłodze to ja się opieram o to i jadę. Najchętniej na leżaczku.
  • - wciąż jem cycusia i butle 5-6 razy dziennie i jedną w nocy. Mama mówi, że jestem niejadek jak Tata. Jem głównie : pomidory pod każdą postacią, gruszki, mięsko, ryż, makaron, serki i chrupki. Uwielbiam ogórkową, pomidorową i dyniową. To lubię najbardziej. A resztę zależy od dnia. Wybredny jestem i tyle.
  • - mam 2 drzemki i zasypiam 20-21. 2-4 pobudek w nocy. Wstaje 6-9 zależy ile pobudek w nocy i na jak długo.
  • - na spacerze wytrzymuje max 40 min w wózku potem chce albo na ręce albo za rączki chodzić.
  • - zasypiam bujany w leżaczku albo w wózku, choć jak jestem mocno zmęczony to i przy Mamie usnę.
  • - nie lubię butów ani czapki. Ściągam błyskawicznie.
  • - mam fajną kitkę z tyłu głowy. Włosy mi coraz bardziej ciemnieją.
  • - robię "a ku ku" gdy ktoś mi da kocyk albo pieluszkę.
  • - lubię zabawę, że ja uciekam a ktoś mnie gania po łóżku i turla.
  • - mam łaskotki na stopach i brzuchu. I Tata często je wykorzystuje.
  • - mam nowego kąpana w wannie. Żółtą kaczuszkę.
  • - uwielbiam butelki. Puste najlepiej bez korka bo wtedy wkładam paluszek i się śmieje. A jak pełna to ciągam po podłodze.
  • - moją ulubioną pozycją do spania (jak Mamy tak mówi Tata, bo Mama śpi to nie wie) jest na brzuszku.
  • - rozumiem słowo "nie wolno" no nie zawsze.
  • - wszędzie i pod wszystko się wcisnę. Gorzej z wyjściem.
  • - uwielbiam oglądać tv a raczej słuchać muzyki i reklam. Wtedy tańczę.
  • - robię "papa" , choć czasem myli mi się z "kosi kosi" .
  • - mam nowy fotel samochodowy. Lubie w nim jeździć, bo nie muszę leżeć.
  • - te klocki co mam na zdjęciu są super ale Mama mówi, że są za małe i za bardzo biorę do buzi. Boi się, że się udławię, więc poczekają aż do nich dorosnę a Rodzice kupią mi większe. 

 I to by było wszystko co mnie nowego :) . Niby nie dużo ale się troszkę uzbierało :) .

W nowym fotelu :) . Śpiący już byłem mooocno :D
Moja ulubiona pozycja do snu :) . Na brzuszku :) . Jak Mama :*

Miłego dnia ! . Do za miesiąc. Filipek :**
PS. Dziadek (Tata Mamy) kończy jutro 40 lat :) . On to jest duży no nie? :D , a jaki fajny i zabawny :) i ma kitkę z tyłu głowy jak ja :) . Sto lat Dziadku ;*

23 komentarze:

  1. 5-6razy dziennie butla, jedna w nocy do tego pierś i inne jedzonko i to jest niejadek?;) Nie no, bez przesady naprawdę. Mój Mat je 5 posiłków dziennie (kaszka, butla, obiadek, deserek, butla).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Nie cala butla. Bo to jest jednorazowo max 90 ml. A inne jedzenie np. 3-4 lyzeczki obiadu zamiast 100 ml ktore powienn zjadac w tym wieku. Je wiecej mleka niz inneg jedzenia. Nie raz obiadu nie ruszy. A jak zje to ledwo lyzeczke od herbaty. Taka Go karmie. I dlatego niejadek bo nie chce stalych pokarmow. Woli mleko.
      Pozdrawiam
      Autorka.

      Usuń
  2. To jak jego dziadek ma 40 lat to Ty masz 20?:))

    Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Normalnie. Moj Tata jutro konczy 40 lat. Matematyka sie klania. Prosze odjac 40-21 i wyjdzie ze to jest mozliwe . Troche myslenia albo czytania ze zrozumieniem. Mam mlodych rodzicow. Mama ma 37 lat.
      Pozdrawiam
      Autorka

      Usuń
    2. Czytanie ze zrozumieniem to przydałoby się Tobie ;)

      Przeczytaj pytanie Kasi raz jeszcze. Nie brzmi ono: "To jak jego dziadek ma 40 lat?" - nikt tu nie pyta o matematyczne udowodnienie wieku Twojego taty.
      To pytanie jest ciągiem uzależnionych od siebie faktów, na które Kasia szuka odpowiedzi i bardziej pytaniem o Twój wiek ;)
      "Skoro Twój tato ma 40 lat, to Ty masz 20?".

      I nie zakładaj z góry, że każdy Anonim chce Cię obrazić. Jesteśmy ciekawi, a nie każdy ma bloga, żeby się nim podpisywać.

      Usuń
    3. Witam
      Nie no ja wszystko rozumiem. Nie zalozylam ze chce obrazic. Zapytala odpowiedzialam :-) . Bez zlosliwosci.
      Pozdrawiam
      Autorka

      Usuń
  3. Filipku rośnij zdrowo! Całusy na te 10 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja mama miala piętnaście lat jak zaszła z tobą w ciąże...???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, ale masakra.

      Usuń
    2. Ciąże młodocianych zawsze się zdarzają i nie ma co się bulwersować. Masakra byłaby, gdyby młoda mama pozbyła się dziecka, znęcała się nad nim lub kompletnie nie radziła sobie z jego wychowaniem...

      Usuń
    3. Witam Anonimie .
      Tak moja mama miala 15 lat jak zaszla w ciaze. Ja urodzilam sie w 27 tyg ciazy z waga 430 g! . I nie uwazam by mloda mama byla czyms zlym. To nic strasznego... Tak wyszlo i tyle.
      Pozdrawiam
      Autorka.

      Usuń
  5. Hejka Filipku!
    Ale już jesteś duży :)) Wszystkiego najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdolniacha... już tyle rzeczy potrafi... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Filipku, zdolny jesteś i to bardzo ! :))

    a pomyśleć,że nie dawno czytałam notkę,że się urodziłes.. :))

    Miedzy Nim, a Naszą Justynką jest 2 miesiące różnicy, a Naszej Justynce dopiero przebił się trzeci ząbek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Filip ma te 8 zębów od jakiś 2 miesięcy. Szły nam 3 i 4 ale się wszystko zatrzymało i cisza. Zobaczymy kiedy będą następne :)
      Pozdrawiam
      Autorka.

      Usuń
  8. Jesteś zadowolona z tego fotelika? Widziałam też takie ale na stronie producenta napisali, że wg nich jest on odpowiedni od 2 roku życia. No i sama teraz nie wiem co robić.

    Filipek rośnie jak na drożdżach :) Duży już chłopczyk :)
    Nie wiedziałam, że urodziłaś się taka maluśka. Jak calineczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Tak jestem zadowolona. To jest Cindercraft od 9-36 kg. Owszem na długie trasy nie jest, bo się na płasko nie rozkłada ale na max 30 min jazdy jest akurat :) . Dostaliśmy go w prezencie. Na długie trasy kupimy rozkładany, by Mały mógł się przespać.
      Tak Paulinko urodziłam się taka malutka. Dawali mi 24 h życia. Chrzest z wód płodowych. Ale ja podobno miałam dużą wolę życia. Leżałam 2 miesiące w inkubatorze. Dlatego też mam Marysia na drugie imię, bo w szpitalu byłam "Sierotka Marysia" . Tak nazywali mnie lekarze i pielęgniarki. A o dziwo nie mam dużych wad jako wcześniak. Noga i brak koordynacji oraz równowagi :) . Nic więcej :) .
      PS. Mieściłam się Mojemu Tacie na jednej dłoni :* .
      Pozdrawiam
      Autorka.

      Usuń
    2. Dzięki. W takim razie będę szukać fotelika rozkładanego, bo bez sensu mieć foteliki a w naszym przypadku 4 ;)
      To faktycznie silna z Ciebie kobieta :) Jeżeli mogę zapytać to na czym polega u Ciebie brak koordynacji i równowagi?

      Usuń
    3. Witam
      Polega to na tym, że nie umiem pływać, jeździć na rowerze, rolkach itp. bo to dużej równowagi wymaga. Ciężko mi zgrać nogę z ręką w czasie ćwiczeń. Skupiam się na jednym. Dużo trudniej mi to opanować. Nie prowadzę samochodu, bo nie umiem się skupić na wszystkim naraz. Nie opanuje chodzenia w szpilkach. Mniej więcej na tym to polega.
      Pozdrawiam
      Autorka.

      Usuń
  9. Co notka, to Filipek większy:) Rośnie jak na drożdżach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój syn też śpi praktycznie ciągle na brzuchu...Najgorzej jak się przekręca w nocy, to czasami budzi nas jak uderza o szczebelki...a dziś rano spał z nami na łóżku i tak się przekręcał, że z niego spadł....całe szczęście, że skończyło się niegroźnie, ale strachu i nam, i sobie narobił.
    pozdrawiam
    http://mamatestujaca87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Tutaj każdy z Was może wyrazić opinię na temat Jej wpisów :-)
KOMENTARZE OBRAŻAJĄCE AUTORKĘ
BĄDŹ JEJ TWÓRCZOŚĆ BĘDĄ NATYCHMIASTOWO USUWANE!

Autorka także Was prosi o zostawianie Adresów do Siebie
by mogła również odwiedzić i z ciekawością poczytać ;-)
Z góry Serdecznie Dziękuję ;-*


ONA - Pikantnie Słodka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...