poniedziałek, 22 lipca 2013

SIEDEM ! : ))

Morze jest mokre wiecie? ; D



Hejka ! : * . Już nadrabiam co u mnie, bo pewnie Tęskniliście? ; P .
- Mam już 2 zęby na dole (jedyneczki) i idzie numer 3 : ) (dwójeczka chyba?) .
- Siedzę już mocno : ) i Uwielbiam tak oglądać świat.
- Jeżdze w swojej bryce na siedząco co bardzo lubię, bo jest tyle do zobaczenia ! : )) , - Z siedzenia próbuje stawać na 4 :D ale na razie przeszkadza mi głowa i nie wiem co dalej z nią zrobić ; P .
- Jak Mama albo ktoś posadzi mnie na kolanach u siebie odpycham się od fotela i staje na nogach sam i długo tak stoje, bo tak więcej widać : ) ,
- zasypiam bez cycka od kilku dni. Smoczek, dużo tulenia i odpływam w kraine snów,
- Gdy jak siedzę wyciągnie do mnie ręce to podniosze się i próbuje sięgnąć a jak da się mi ręce to się podciągne i stane na nogi,
- siedząc na kolanach dużo chopkam, podskakuje i uwielbiam jazdę na koniku : ) ,
- gdy leże na brzuszku zapieram się na rączkach i nogami i próbuje raczkować coraz lepiej :) , niedługo będę Mamie uciekał ;D ,
- nadal jem cycka, butle (mleko + kaszka) , raz dziennie serek i owoc... Do zupek i mieska się powolutku przekonuje ale nadal moja ulubiona przekąską jest chrupek kukrydziany i buła : )) ,
- umiem robić "kosi kosi" rączkami a raczej piąstkami,
- stukam zabawką o zabawkę,
- robię "puk puk" o wszystko co mam w pobliżu by poznać tego dźwięk,
- często śpię na brzuszku albo buzią na cyckach mamusi : ) ,
- daje buziaka robiąc dzióbek : ) .
Ostatnio byliśmy z Rodzicami nad morzem. To taka dużaaaa wanna z wodą wiecie? ;D . Fajnie naprawdę było : ) . Poznałam dużo cioci i wujków. Wszyscy się ze mną bawili : ) . Teraz niestety pojedziemy dopiero za rok : ( . I to chyba wszystko co chciałem Wam nadrobić. Resztę za miesiąc : ) .

PS. Mama nauczyła się robić podsumowujące ramki do moich wpisów : )) .

Leżakuje sobie na działce :)

PS. 2. Dziś mija równy MIESIĄC od ślubu Mamy i Taty ;* 
Udanego i Spokojnego tygodnia! :) do następnego... Całuski Filipek ;*

17 komentarzy:

  1. Duży z Ciebie już chłopczyk Filipku:)

    Wszystkiego dobrego dla mamy i taty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Silny chłopczyk z Ciebie :)A nad morze sama bym chętnie pojechała...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to przeleciało ! :))
    Filipku, cieszę się,że Ci się podobało nad tym morzem, za rok to już będziesz biegał po plaży ;))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Filipek rośnie jak na drożdżach, co miesiąc to większy z niego facet;)
    To już naprawdę miesiąc minął od ślubu? Jak ten czas leci:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale on już duży.

    100 LAT FILIPKU !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale czas leci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A niedawno mamusia pisala na fb ze ma skurcze przedporodowe :) a ty juz taki duzy

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne są te podsumowania
    jak się ma swoje dzieci to z ciekawości pewnie się porównuje, wagi, długości i umiejętności.

    az się nie mogę doczekać kiedy ja zacznę porównywać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki zdolny synek :))) Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale! My z Panem Poślubionym już ponad dwa tygodnie po ślubie heheheh ale ten czas leCI!

    OdpowiedzUsuń

  11. Nominowałam cię do Liebster blog zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. No no myślę że może mogło się maluszkowi naprawdę spodobać :) szkoda, że wracacie tam dopiero za rok :)) jak tak czytam to widać, że mały ciekawy świata :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego Filipku! Obyś dalej rósł zdrowo i wesoło :) A Rodzicom życz od nas wszystkiego cudownego w rocznicę ślubu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, właśnie doczytałam, że to nie rocznica a miesięcznica ;) Najlepszego :)

      Usuń
  14. No prosze jaki zdolniacha. Gratulujemy umiejetnosci i tych pierwszych zabkow. pamietam jak ja sie cieszylam jak Kubie pierwszy wyszedl. Do rodziny z wiesciami zaraz wydzwanialam...:)

    OdpowiedzUsuń

Tutaj każdy z Was może wyrazić opinię na temat Jej wpisów :-)
KOMENTARZE OBRAŻAJĄCE AUTORKĘ
BĄDŹ JEJ TWÓRCZOŚĆ BĘDĄ NATYCHMIASTOWO USUWANE!

Autorka także Was prosi o zostawianie Adresów do Siebie
by mogła również odwiedzić i z ciekawością poczytać ;-)
Z góry Serdecznie Dziękuję ;-*


ONA - Pikantnie Słodka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...