środa, 22 maja 2013

Okrągłe PIĘĆ : ) ; **

Świat mieni się mnóstwem barw ; ** (:


Mamusi Słodkie stopki ;*
Hejka! ;** . Wiecie, że ja dziś kończę całe 5 miesięcy? . Mama mówi, że to tyle ile mam paluszków w jednej rączce oraz nóżce. Suuuper no ni'e? ;D . Ostatnie dni ciągle spacerujemy z Mama i Tata : ) , jest cieplutko, świeci słoneczko... Cuuudnie : ) . Ząbka nadal nie ma... Czekam i czekam. Dziąsła bołą i swędzą coraz bardziej a ząbka nie widać. Mama mówi, że jestem niesamowita jęczy mordka... No ale co ja poradzę skoro mnie boli? . Mówię Mamię, że chce być dużo tulony i noszony. Nie zawsze rozumie ale zazwyczaj tuli : )) . Pochwalę się nowymi umiejętnościami. A więc to tak: obracam się z plecków na brzuszek i odwrotnie i to sam! Dużo się tak turlam po łóżku albo kocu. W leżaczku i foteliku próbuje sam siadać. W leżaczku próbuje obrócić się na brzuszek : ) . Wszystko co mi dadzą do ręki wkładam do buzi i smakuje :D . Bardzo się przez to pluje i mocze kurcze. Wszystkiego chce dotknąć, zobaczyć. Ciekawi mnie świat nooo ; P . Często robię "bryyy" ; D . Zabawne to wiecie? ;D . Przekładam zabawkę z rączki do rączki, sam trafiam smokiem do buzi. Prawie już bardzo prawie sięgam nóżką do buzi. Od ostatnich kilku tygodni odwidziało mi się jedzenie inne niż mleczko... Mama się złości ale Mamuś spokojnie wrócę do tego jedzonka : )) . Uwielbiam leżeć z goła dupką i nóżkami. Nie ma nic lepszego. Nogi są taaakie interesujące. Ostatnio robię rzadkie kupki i Mama mówi, że niedługo wyjdzie mi ząbek w końcu ;P . Tatuś wymyślił, że będzie wannę do kąpieli wkładał do dużej wanny bym mógł chlapać... Bawię się teraz w wodzie na całego ;D . Na ostatnim szczepieniu mnie ważyli i mam 8450 g i 66 cm ; *. Duży ze mnie chłopak prawda? ;D . Rodzice często wspominają o osobnym mieszkaniu i moim własnym pokoju : ) . Cieszę się : ) . Od kilku dni mam koszmary (podobno to przez dużo kłòtni i krzyków Dziadka. O co On krzyczy nie rozumiem ale to nie dobre : ( ) i budzę się szukając Mamy... : ( . Na szczęście zawsze jest. Podobno dużo płacze ale co ja poradzę, że mi się tak porobiło. Śpię ostatnio na boku z pieluszką moim przytulakiem. W wózku chciał bym więcej widzieć i może na dniach przejdę na spacerówkę (co to jest? , ja słyszałem, że to bryka dla dużych chłopców. Ciekawe hyyym (??) ) . Moją ulubioną zabawą jest samolot jak robi mi Tatuś i łaskotanie ;DD : ) . W niedziele była u mnie Babcia... Dawno Jej nie widziałem : ) . Pobawiła się ze mną, potuliła... Szkoda, że tak rzadko przyjeżdża ale obiecała, że za miesiąc (to długo wiecie może?) na moje chrzciny i ślub rodziców przyjedzie : ) . Już doczekać się nie mogę ;D . Gdy jestem na dworze na spacerze albo na działce wszystko mnie baaaardzo interesuje i zagaduje wszystkich co mnie zaczepią : ) . A i nauczyłem się trzymać smoka i go gryźć oraz nim cykać. Bez smoka też cykam ;D . Ogólnie robię się taki fajny chłopak : )) . Aaaa! wiadomość z ostatniej chwili ;D , a wiec wczoraj na działce z Babcią Taty jadłem buuułe tzn. lizałem ale i poskubałem środka też : ) . Nie sądziłem, że będzie taka mniam, mniam : ) . A teraz już zmykam na drzemkę bo buzia mi się ziewa :D . A na koniec parę zdjęć mojej
Słodkiej Buzi : ) . Jestem taaaki skromny... Po Tatusiu wiadomo ;D .

Heeejka ;*
Na kolankach u Babci Taty (:
Ja w całej okazałości (:
Z Misiem ;*
Ja w koszuli ;D
Jem buuuułe :D
Zasnęło mi się w czasie szukania zęboli ;D
Z moim przytulakiem :)
Pilot ciekawa sprawa :)
Noooogi moje ;D
Śpię i jestem taaaki duży :)

PS. Dopisane przez Mamusie ( :
Aaaa został tylko miesiąc do ślubu Rodziców i chrzcin Misia! : * .
30 dni to tak baaardzo niewiele : ) .

Spokojnej środy (: . Do następnego... Całuski Filipek ; **

10 komentarzy:

  1. ale mu się dobrze śpi z tym paluchem w buzi:) świetna pozycja, a zdjęcie mnie ujęło:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rosnie jak na drozdzach ten Wasz szkrabek. Jest przeuroczy:)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas niesamowicie szybko leci! :)
    Śliczny ten Twój Synek! rośnie jak na drożdżach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Leci ten czas, leci;) Fifi coraz większy facet;):)
    Pilot chyba ciekawszy, niż inne zabawki;):):D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny synuś!Oj widzę , że pilot to najlepsza zabawka! U nas też:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny Misio ! :) 30 dni, to przeleci jak z bicza ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Juz tylko 30 dni? Ale czas leci. A Filipek jak zawsze slodki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. czas leci niesamowicie, co? Ani sie nie obejrzysz, a bedziesz odliczac kolejne miesiace po slubie :) U nas niedlugo juz rocznica, a dopiero przygotowania do tego wielkiego dnia szly pelna para.
    A Filipek jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny Maluch! Nasz Leoś 4 dni młodszy, pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Tutaj każdy z Was może wyrazić opinię na temat Jej wpisów :-)
KOMENTARZE OBRAŻAJĄCE AUTORKĘ
BĄDŹ JEJ TWÓRCZOŚĆ BĘDĄ NATYCHMIASTOWO USUWANE!

Autorka także Was prosi o zostawianie Adresów do Siebie
by mogła również odwiedzić i z ciekawością poczytać ;-)
Z góry Serdecznie Dziękuję ;-*


ONA - Pikantnie Słodka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...