niedziela, 23 marca 2014

PIĘTNAŚCIE! :)

Hejka! :*


Co tam u mnie nowego? hymm... :)
  • Jestem cwianiaczek mały. Nauczyłem się zamykać za sobą drzwi, otwierać sam szafę, zamek od furtki na działce. 
  • Uwielbiam tańczyć i gdy tylko muzykę usłyszę tańczę. 
  • Sam ściągam sobie kapciuszki i buciki. Uwielbiam chodzić w jednym kapciu :P. 
  • Nauczyłem się zbierać sam zabawki.
  • Moje ulubione zabawki to klawiatura, nocnik moje kapcie i chowanie wszystkiego za dywan na ścianie, swój sorter. 
  • Gdy coś chcę a tego nie dostaję mocno zgłaszam przeciw. 
  • Jestem ogromna gaduła i często zagaduję ludzi na zakupach. 
  • Uwielbiam chodzić na nóżkach. 
  • Coraz częściej chodzimy na działkę. Tyle tam ciekawych rzeczy mówię Wam. 
  • Ciuszki 75-85 cm . Buciki 22 cm.
  • Nadal jestem niejadek. Mleczko 3-4 razu dziennie 140 ml + kleik i ostatnio 3-4 rano 120 ml. Ulubione przekąski to: chrupki kukurydzane i banany i serki . Cycy już tylko rano na pobudkę, po drzemce i w nad ranem przed butlą na chwilę. 
  • Bardzo polubiłem mój leżaczek. Zasypiam w nim, bawię się, oglądam tv. 
  • Zasypiam 21-22 , budzę się 7-8 rano. Nadal wstaje w nocy. 4-5 razy ale tym razem Mama mnie buja nie daję cycy. A nad ranem butla. 1 drzemka 1,5-3 h zależy od dnia. 
  • Niezwykle interesuje mnie pasek Taty do spodni, klucze, zamki w drzwiach, etiu na okulary mamy i babci.
  • Trwa nauka korzystania z nakładki na sedes. Nocnik interesuje mnie jako zabawka. 
  • Często wchodzę do kartonu z zabawkami i czytam książki. 
  • Piję z butli z dzióbkiem.
  • Monio wrócić do łask ale jako gryzak. Jestem ciekawski bardzo.
  • A świat jest taki interesujący.

I to chyba tyle. Zdjęcia na bieżąco Instagram :)
Mama gdy tylko znajdzie chwilę to napiszę notkę co u Niej i Taty.
Całuski Filipo :)

9 komentarzy:

  1. Moja kumpela wspomniała kiedyś, że nigdy nie daje dzieciakom chrupek kukurydzianych, bo ich resztki zostają na zębach psując je.
    Nie wiem, czy to prawda, bo nie mam dzieci a chrupek nie jadam, ale to utkwiło mi w głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Ja daję. Syn uwielbia i nie zamierzam mu tego odbierać ;-)
      Pozdrawiam
      Autorka

      Usuń
    2. wszystko co się je zostaje na zębach ;p fakt, chrupki się kleją, ale przecież dzeciom się myje ząbki ;)

      Usuń
  2. Z Filipka już duży chłopak!:) Ależ rośnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja o kukurydzianych flipsach, które sama bardzo lubię słyszałam, że zapychają jelita. Sama jem, Mateusz ode mnie nie dostaje. Czasem jedna z babć da mu "cichaczem".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Ja też slyszalam. Daję malemu ale coraz mniej. Choć maly nie ma problemow z jelitami ani ni ale wole dać mu owoc jak już się coraz więcej pojawia
      Pozdrawiam
      Autorka

      Usuń
  4. Buciki 22? To sporą nóżkę ma Filipek. W sumie to nie pamiętam jaki rozmiar nosiła moja Dusia w tym wieku ale teraz ma prawie 6 lat i bucik na 29

    OdpowiedzUsuń
  5. O raju... Ależ on szybciutko rośnie :)

    OdpowiedzUsuń

Tutaj każdy z Was może wyrazić opinię na temat Jej wpisów :-)
KOMENTARZE OBRAŻAJĄCE AUTORKĘ
BĄDŹ JEJ TWÓRCZOŚĆ BĘDĄ NATYCHMIASTOWO USUWANE!

Autorka także Was prosi o zostawianie Adresów do Siebie
by mogła również odwiedzić i z ciekawością poczytać ;-)
Z góry Serdecznie Dziękuję ;-*


ONA - Pikantnie Słodka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...