środa, 1 stycznia 2014

Nowy Rok ! . Niespodzianka :) . Jej Małe Postanowienie .

Pani Żona Wita w 2014 roku!

Sylwester z Synkiem w domu. Pan Mąż pracował. 
Małżonkowie obiecali sobie...
Przyszły rok TA noc już Tylko we Dwoje :) .

Filipo ząbkuje więc ostatnie dni i noce ciężkie :( .
Rączki i wszystko inne w buzi.
Jeść nie chce. Tylko cycek Maminy.
Butla no i czasem chrupek. Tak to wszystko na NIE.
W przyszłym tygodniu szczepienie i bilans Roczniaka :)


Pan Mąż zaskoczył Panią Żonę kilka dni temu prezentem.
Dostała takie oto Białe elektroniczne Cudeńko :* .


Już wybrała do niego futerał [klik]. Czerwony wiadomo.
Miedzy Nimi ciekawie... Inaczej. Zdecydowanie Pozytywnie ! :) .

Od jutra powrót do diety i ćwiczeń. Definitywny ! . 
Przerwa świąteczno-noworoczna to +4 kg na wadze. Niedobrze.

Małe postanowienie Noworoczne.
Być bardziej niegrzeczna jakkolwiek to wygląda i schudnąć.

W Jej stylu. Poplątanie. Dobranoc ! .

10 komentarzy:

  1. Żona mojego exa ( z którym się kumpluje ) powiedziała kiedyś, że nie karmi dzieciaków chrupkami, bo strasznie się do zębów ich resztki przyklejają i potem są problemy z zębami...
    Ja tam nie wiem, bo dzieci nie posiadam i nie planuję posiadać, ale tak jakoś mi to utkwiło w głowie, że te chrupki to niby taki uniwersalny zapychacz, ale więcej z tego złego może być niż dobrego...
    A co do ćwiczeń, to mała rada- nie rób sobie przestojów, tłumacząc się świętami itp.
    Potem łatwiej się zdemotywować widząc ile kg na plusie po takim lenistwie przybyło.
    I rada prosto od mojej koleżanki biegaczki- po wysiłku trzeba coś natychmiast zjeść.
    Organizm lepiej i szybciej wtedy spali.
    Ja zostałam nagrodzona wysiłkiem słowami od mojego Kogoś "Mniej Cię w talii":)
    Warto było:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo szczęścia, zdrowia, miłości. I oczywiście wszystkiego najwspanialszego w każdym dniu Nowego Roku :) Dla Ciebie oraz Twoich najbliższych.

    Ps. Jak się telefon sprawuje? Sama myślałam o tym modelu. Ewentualnie Lg Swifcie L7.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Z telefonu jestem niezwykle zadowolona :) . Miałam wcześniej Samsunga Galaxy Pocket. Duzo mniejszy (Mąż kupił mi wiekszy, bo duzo z internetu na telefonie korzystam a juz nosze okulary i szkoda mu wzroku mojego) ale rownie dobry :) . Ten genialny! . Robię na nim wszystko :) . Polecam każdego Samsunga poza BlackBery. LG Ci odradzam (Moj mój Mąż rok w telefonach pracował bardzo awaryjne) . Ale ten polecam :) .
      Pozdrawiam
      Autorka.

      Usuń
  3. Fajny telefonik;) Tez mam Samsung, ale inny model.
    I trzymam kciuki za dalsze treningi!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zawadiackie spojrzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To życzę Ci, żebyś była bardzo niegrzeczna w tym roku :) ale żeby synuś był za to grzeczny jak aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja życzę bezbolesnego ząbkowania dla maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja po Świętach wolę na wagę nie wchodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prezent!

    Nowy adres: www.kropka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No no fajny prezencik .. :)

    OdpowiedzUsuń

Tutaj każdy z Was może wyrazić opinię na temat Jej wpisów :-)
KOMENTARZE OBRAŻAJĄCE AUTORKĘ
BĄDŹ JEJ TWÓRCZOŚĆ BĘDĄ NATYCHMIASTOWO USUWANE!

Autorka także Was prosi o zostawianie Adresów do Siebie
by mogła również odwiedzić i z ciekawością poczytać ;-)
Z góry Serdecznie Dziękuję ;-*


ONA - Pikantnie Słodka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...